تفکیک زندانیان در زندان تهران بزرگ صورت می‌گیرد/ پیش نویس تفاهمنامه انتقال زندان اوین آماده شده است

14:13 - 08 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۲۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جهانگیر در رابطه با زندان‌های استان تهران گفت: راه‌اندازی این زندان 4 فاز دارد که هر فاز 2 هزار نفر جمعیت دارد و در مجموع اگر تمام فازها تکمیل شوند، 10 هزار نفر ظرفیت در زندان تهران بزرگ وجود دارد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها در حاشیه برگزاری همایش سراسری هفته قوه‌قضائیه در جمع خبرنگاران در خصوص تبدیل اوین به پارک اظهار کرد: پیش نویس تفاهمنامه اولیه آماده شده و دو، سه روز پیش آن را به شهرداری تهران فرستادیم. تعهدات دو طرفه مطرح شده و نیازمند این هستیم تا شهرداری جایی را برای انتقال زندانیان آماده کند و آن را تحویل سازمان زندان‌ها دهد تا در آن صورت ما بتوانیم زندانیان را به آن مکان انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه در استان تهران زندان به آن معنایی که گفته می‌شود وجود ندارد و بیشتر زندان‌ها در استان البرز هستند، اضافه کرد: از مدت‌ها پیش استاندار البرز اعلام کرد هر استانی باید زندان خودش را داشته باشد و ما نیازمند این هستیم که یکسری از زندان‌ها به استان‌ تهران منتقل شود.

جهانگیر در خصوص زندان‌های استان تهران توضیح داد: راه‌اندازی این زندان 4 فاز دارد که هر فاز 2 هزار نفر جمعیت دارد و در مجموع اگر تمام فازها تکمیل شوند، 10 هزار نفر ظرفیت در زندان تهران بزرگ وجود دارد.

رئیس سازمان زندان‌ها ادامه داد: در زندان تهران بزرگ تفکیک زندانیان صورت می‌گیرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *