حمایت از حزب الله دفاع از ایران است

10:49 - 06 تير 1395
کد خبر: ۱۹۰۳۷۰
دسته بندی: سیاست
موجی از تخریب حزب الله لبنان در رسانه های آمریکایی – اروپایی و عربی آغاز شده است تا نیروهای جبهه مقاومت تضعیف شوند.
به گزارش گروه سیاسی ، حزب الله لبنان اکنون تنها گروهی است که توانسته در مقابل حملات نظامی و سیاسی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در منطقه ایستادگی کند.

جنگ هایی که تاکنون اسرائیل علیه آن به راه انداخته تا شاید بتواند حزب الله لبنان را از بین ببرد، با شکست های مفتضحانه اسرائیلی ها همراه بوده است.

مهمترین و مشهورترین جنگی که اسرائیل علیه حزب الله لبنان به راه انداخت جنگ 30 روزه بود.

این جنگ در دی ماه سال 1385 از سوی رژیم اسرائیل علیه حزب الله لبنان در گرفت.

یک پایگاه خبری فرانسوی با دسترسی به یک گزارش محرمانه از تلفات ارتش اسرائیل در جنگ 33 روزه به انتشار آن به همراه عکس ها و نقشه های مستند پرداخت.

بر اساس اين گزارش، در اين جنگ 2300 نفر از ارتش رژیم اسرائیل به هلاكت رسيده و بيش از 700 نفر زخمي شده‌اند، اين در حالي است كه اسرائيل آمار تلفات اين جنگ را 119 نفر اعلام کرده بود.

همچنين تعداد 160 تانك متعلق به اسرائيل منهدم شده‌اند كه 65 دستگاه از آنها به طور كامل از بين رفته است، 38 دستگاه از اين تانكها نيز از نوع «مركاوا» بود كه اسرائيل ادعا مي‌كرد اين تانكها غير قابل انهدام است.

تنها در ناوشكن ساعر كه از سوی نيروهاي حزب‌الله منهدم شد بيش از 24 صهيونيست به هلاكت رسيده‌اند كه اسرائيل اين رقم را چهار تن اعلام كرده بود.

اين گزارش در ادامه به خسارات نيروهاي حزب‌الله مي‌پردازد و آن را از منابعي نظير سازمان ملل و دولت لبنان مورد بررسي قرار مي‌دهد، بر اساس اين آمار، 50 مبارز از نيروهاي حزب‌الله در جريان اين جنگ به شهات رسيده‌اند.

بر اساس اين گزارش بيشتر تلفات لبنان در اين جنگ را شهروندان تشكيل مي‌دادند به گونه‌اي كه بيش از 30درصد قربانيان اين حملات را كودكان زير 13 سال تشكيل مي‌دادند.

تخریب حزب الله، سوریه، فلسطین و کلاً جبهه مقاومت وجود داشته و تازگی ندارد، اما برای تشدید آن در زمان فتنه 88 با برنامه ریزی دشمنان خارجی و ایجاد شبهه در ایران، از فضای آشوب و فتنه بهره بردند و شعارهایی را در میان برخی فتنه گران ترویج کردند که بوی توطئه ای دیگر می داد.

اما غافل از آن که فریب توطئه ای را خورده اند که اگر به نتیجه برسد، خطری که کیلومترها از ایران فاصله دارد به مرزهای کشور حتی به داخل کشیده می شد.

اما تخریب حزب الله در میان مردم ایران اسلامی کاری ناشدنی است و آنها به خوبی می دانند که نیروهای حزب الله سال هاست که هم به دفاع از خود می پردازند و هم سینه خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی سپر کرده اند و در واقع پیشقراول نیروهای مقاومت مقابل رژیم اسرائیل هستند.

شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، از لا به لای شعارهای فتنه گران به گوش می رسید، اما بعدها همان هایی که چنین شعارهایی را سر می دادند، سرافکنده و خجل گشتند، ولی تکبر آنها مانع از عذرخواهی و اعتراف به اشتباه گشت.

اکنون آنهایی که فریب خوردند و همراه و همگام با دشمنان به تضعیف جبهه مقاومت و حزب الله لبنان پرداختند، امنیتی که اکنون احساس می کنند، صدقه سر مقاومت حزب الله در لبنان و سوریه است.

تخریب ها، حملات و تضعیف جبهه مقاومت با محوریت نیروهای حزب الله پایان ندارد بلکه با روش های دیگر دنبال می شود. تضعیف جبهه مقاومت و حزب الله لبنان تضعیف ایران را به هماره دارد. قوت او در منطقه اقتدار انقلاب اسلامی است.

جمهوری اسلامی ایران هیچگاه کمک های خود را به حزب الله لبنان و مردم این کشور کتمان نکرده است.

اگر کمک های جمهوری اسلامی ایران نبود حزب الله نمی توانست کنار مرزهای رژیم جعلی اسرائیل مقاومت کند و قدرت آن را در همان منطقه مهار کند.

وجود حزب الله لبنان با رزمندگان سلحشور شیعه خود عامل بازدارنده علیه اسرائیل شده است. نیروهای حزب الله اگر اکنون در مرزهای این کشور با رژیم اشغالگر اسرائیل حضور دارند و یا در سوریه به جنگ گروه های تروریستی تکفیری رفته اند، نیروهای خط مقدم جبهه مقاومت هستند و هر کمکی که از سوی جمهوری اسلامی ایران به این نیروها می شود، در مقابل جنگ و نبردی که قرار بود با توطئه غربی – عربی علیه ایران شکل بگیرد، رقمی نیست.

گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش برای مقابله با ایران شکل گرفتند و تجهیز شدند، اما برنامه های آمریکا و رژیم اسرائیل برای پیاده کردن اهدافشان به هدف نرسید.

دلیل شکست سنگین آنها هم، استراتژی ماهرانه ای بود که جمهوری اسلامی ایران با همراهی نیروهای جبهه مقاومت پیاده کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دهه فجر سال 1390 درباره کمک به حزب الله فرمودند: «ما هر جا دخالت کنيم صريحاً مي گوييم همچنانکه به علت ضديت با غده سرطاني رژيم صهيونيستي در دو جنگ پيرزومند 33 روزه و 22 روزه دخالت کرديم و از اين پس نيز هرجا هر ملتي يا گروهي با رژيم صهيونيستي مبارزه و مقابله کند ما به او کمک مي کنيم و هيچ ابايي هم از گفتن اين مسئله نداريم.»

آمریکایی ها همواره ایران را متهم به حمایت از حزب الله لبنان کرده اند. آنها این تشکل را یک گروه تروریستی می دانند در حالی که یک حزب قانونی در لبنان است که چندین نماینده در پارلمان این کشور دارد.

حزب الله لبنان هم شاخه سیاسی دارد و هم نظامی، اکثریت مردم این کشور و گروه ها و احزاب سیاسی، به وجود این حزب افتخار می کنند و اعتقاد دارند که اگر حزب الله لبنان نبود، این کشور تاکنون به دست اسرائیل اشغال شده بود.

 سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه گذشته درباره کمک ایران به حزب الله لبنان گفته بود؛« نگران تحریم‌های بانکی آمریکا نیست زیرا بودجه این تشکل از طریق ایران تأمین می‌شود.»

این سخن نه تازه است، نه عجیب و شگفت انگیز چون آشکار است که ایران از حزب الله لبنان حمایت می کند و این را بارها اعلام کرده است. اما همین مطلب کهنه از سوی رسانه های غربی و عربی با توجه ویژه روبرو می شود و بازتاب گسترده ای در رسانه های آنها می یابد.

این سخنان از نظر رسانه های غربی مهم جلوه می کند تا جایی که ادعا می کنند برای ایران دردسر ساز خواهد بود.
رهبر حزب‌الله تاکید کرد که مصوبه کنگره و تصمیم بانک مرکزی لبنان بی‌تاثیر خواهد بود زیرا این تشکل از طریق شبکه بانکی فعالیتی ندارد.

هم اکنون هم ایران به خاطر حمایت از حزب الله تحت فشار است و بخشی از تحریم هایی که علیه کشورمان اعمال شده به اتهام واهی حمایت از تروریسم است.

اگر حزب الله لبنان یک گروه تروریستی است، آیا چنین گروهی برای مقابله با تروریست های تفکیری در سوریه وارد عمل می شود؟

حزب الله لبنان چرا در فهرست گروه های تروریستی قرار می گیرد؟ برای این که مقابل رژیم اشغالگر و نماد اصلی تروریسم ایستادگی کرده و می کند.

آیا می توان از چنین نیرویی حمایت و دفاع نکرد؟ نیرویی که خود را در خط مقدم جبهه، سپر بلا کرده تا مرزهای ایران به خطر نیفتد.

مردم ایران اسلامی هم به خوبی درک می کنند که حمایت ایران از حزب الله لبنان و سوریه، هزینه های لازم و واجبی است که باید پرداخت شود، چون آنگاه باید چند برابر آن را خود هزینه کنیم تا بتوانیم مقابل دشمنان و گروه های تروریستی تکفیری مقابله کنیم.

آمریکا هم اکنون در بحران های منطقه سعی دارد تا از رو در رویی مستقیم و روی زمین خودداری کند، چرا که می داند هزینه ها و تلفات آن بسیار خواهد بود. دولت حاکمه آمریکا کمک های مالی و تسلیحاتی زیادی به رژیم اسرائیل انجام می دهد تا او را در مقابل جمهوری اسلامی سرپا نگهدارد، همچنین از گروه های تروریستی تکفیری حمایت می کند، ایران هم حق دارد تا از خود دفاع کند. حمایت از حزب الله به هر شکلی، دفاع از ایران اسلامی است. در این زمینه نباید فریب تبلیغات منفی علیه ایران و حزب الله را خورد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *