رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مفتخر به وجود حاج قاسم‌ها هستیم/ هرجا سردار سلیمانی باشد توطئه‌ها شکست می‌خورد

15:07 - 10 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۸۲۴
خبرگزاری میزان: یک مرجع تقلید گفت: کشور ما مفتخر به وجود قاسم سلیمانی‌ها است، قاسم سلیمانی فقط یک نفر نیست، هرجایی که این سیاستمدار حاضر باشد توطئه‌ها محکوم به شکست است.

: یک مرجع تقلید گفت: کشور ما مفتخر به وجود قاسم سلیمانی‌ها است، قاسم سلیمانی فقط یک نفر نیست، هرجایی که این سیاستمدار حاضر باشد توطئه‌ها محکوم به شکست است.

به گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان ناجا، با ذکر این مطلب که خدواند در 73 آیه بندگان امر به شکرگذاری کرده است، اظهارکرد: شکرگذاری از سوی انسان همیشه از سوی خداوند بیان شده است و به خاطر نعماتی که به او داده است، از او انتظاراتی دارد و مسئولیت‎هایی را نیز به او داده که یکی ازآنها شناخت نعمات الهی است.

وی افزود: انسان باید به خلقت انسان‌ها دقت کافی داشته باشد؛ مشاهده خلقت ستاره‌ها و سیارات با حجم و جرم متفاوت، البته بدون هیچ اصطکاکی نشان‌دهنده قدرت لایزال خداوندی است؛انسان‌ها از مشاهده این خلقت خداوند به قانونمند بودن و منظم بودن عالم می‌رسند.

این مرجع تقلید یادآورشد: انسانها در این مسیر باید اصول و فروع دین را به خوبی بشناسند؛ پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید هرکس که به امور مسلمانان اهمیت ندهد مسلمان نیست، بنابراین باید از اوضاع جهان اطلاعات کافی به دست آورد زیرا تاکنون دشمنان در برابر هیچ کشوری به این شکل صف‎آرایی نکرده‌اند.

آیت‎الله نوری همدانی با ذکر این مطلب که امروز همه دنیا در مقابل ایران و اسلام قرار گرفته است، گفتند: غربی‎ها می‎خواهند که ما را به انزوا بکشند و دوباره بر مسلمانان سیطره پیدا کنند.

وی اظهارکرد: وضع امروز ایران را به هیچ وجه نمی‎توان با گذشته قیاس کرد زیرا در گذشته تلاش می‎کردند که ایران را عقب نگاه دارند و سعی می‎کردند که دانشجویان ما را غرب زده کرده و علما را مرتجع جلوه دهند.

این مرجع تقلید یادآورشد: مهمترین نعمتی که انقلاب اسلامی به مردم ما داد نعمت ولایت است؛ امام خمینی(ع) با شجاعت خودشان این انقلاب را با نیروی الهی و مردمی به صحنه آوردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم و بخصوص قشر فرهیخته جامعه، مطالعه آثار برجای مانده از امام راحل است که زیرا این منابع، تجربیات معنوی و روحی و سیاسی و اجتماعی ایشان را که موجب عزت و سعادت یک ملت و امت مسلمان شد را در خود جای داده است.

آیت‎الله نوری همدانی با اشاره به رشادت‎های فرزندان انقلاب در عرصه‎های مهم ملی و بین‎المللی گفت: کشور ما مفتخر به وجود قاسم سلیمانی‌ها است، قاسم سلیمانی فقط یک نفر نیست، هرجایی که این سیاستمدار حاضر باشد توطئه‌ها محکوم به شکست است و آرامش به آن مناطق باز می‌گردد، بنابراین ما باید به گونه‌ای صف آرایی کنیم که سبب هراس و دلهره دشمن شویم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *