فرد جدیدی در ارتباط با پرونده زنجانی بازداشت نشده است

15:04 - 10 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۸۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه در رابطه با پرونده بابک زنجانی شخص جدیدی بازداشت نشده است گفت: ممکن است پرونده کارت های پایان خدمت تقلبی فوتبالیست ها به بازداشت افراد برسد.

: سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه در رابطه با پرونده بابک زنجانی شخص جدیدی بازداشت نشده است گفت: ممکن است پرونده کارته ای پایان خدمت تقلبی فوتبالیست ها به بازداشت افراد برسد.

به گزارش میزان در ادامه پرسش خبرنگاران از سخنگوی قوه قضائیه  خبرنگار دیگری در رابطه با ورود قوه قضاییه به موضوع زیان های پارازیت که توسط وزیر ارتباطات مطرح شده است، پرسید که سخنگوی قوه قضاییه این گونه پاسخ داد: این امر تخصصی است نه قضایی از سال ها پیش در کمیسیون های مختلف مطرح شده که هر سیگنالی که داده می شود و هر موجی که ایجاد می شود یک مقدار ضرر دارد اما میزان آن مهم است که آیا میزان در حد متعارف است یا خیر؟

وی افزود: براساس بررسی هایی عنوان شد که نمی توانیم بگوییم که این پارازیت ها  سرطان زاست و قرار شد بررسی شود و اگر چنانچه از نظر کارشناسی ضرر این پارازیت ها مشخص شود سازمان های ایجاد کننده اقدام به انداختن پارازیت نمی کنند  ولی اگر جرمی به وقوع بپیوندد قوه قضاییه ورود پیدا خواهد کرد.

محسنی اژیه دررابطه با آخرین وضعیت بابک زنجانی گفت: اموالی که در داخل و خارج از کشور شناسایی شده در مقام کارشناسی هستند در این زمینه قیمت گذاری صورت گرفته که متفاوت است و گفته شده برخی معارض دارد.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: همچنین در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تصمیم بر این شد که اموال شناسایی شده با نظارت دادستانی در اختیار وزارت نفت گذاشته شود و با وکالت داده شده آنها می توانند این اموال را یا بردارند یا بفروشند و مبالغ پس داده شود.

وی تصریح کرد: در رابطه با این پرونده شخص جدیدی بازداشت نشده است افرادی به عنوان مطلع احضار شده اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و برخی افراد با قرار آزاد شدند.

محسنی اژیه دررابطه با اینکه آیا در قضیه کارت های پایان خدمت فوتبالیست ها فردی دستگیر شده است یا خیر؟ گفت: در این مورد دادستان تهران به عنوان مدعی العموم وارد شده و در زمینه بخش خصوصی نیز باشگاه ها وارد شده اند که ممکن است به بازداشت افراد برسد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *