پرونده اسیدپاشی تهران به سرعت رسیدگی می شود/متاسفانه هنوز اسیدپاشان اصفهان دستگیر نشده اند

13:57 - 10 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۸۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژیه با ابراز تاثر از اسید پاشی تهران و اینکه هنوز عاملین اسیدپاشی اصفهان دستگیر نشده اند، گفت:پرونده اسیدپاشان اخیر به سرعت رسیدگی و احکام صادره قبلی اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژیه با ابراز تاثر از اسید پاشی تهران و اینکه هنوز عاملین اسیدپاشی اصفهان دستگیر نشده اند، گفت:پرونده اسیدپاشان اخیر به سرعت رسیدگی و احکام صادره قبلی اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژیه درابتدای نشست با اشاره به اسیدپاشی اخیر تهران تصریح کرد: متاسفانه بعضی از اقدامات مثل اسیدپاشی که این ایام شاهد آن بودیم موجب تاثر همگان شده است و امیدواریم هم دستگاه انتظامی و هم دستگاه قضا بتوانند طوری حرکت کنند که هم بازدارنده باشند و هم شخص دیگری دست به چنین اقدامی نزند.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به نقش رسانه ها در پیشگیری از جرم اسیدپاشی افزود: شما صاحبان رسانه با اطلاع رسانی مفید می توانید باعث هوشیاری مردم شوید البته خود مردم نیز باید هوشیار و مراقب باشند که چنین جنایت های خشن و نامعقولی انجام نشود.

وی با قدردانی از اقدام نیروی انتظامی یادآور شد: در برخورد با اقدام اخیر اسیدپاشی از نیروی انتظامی تشکر می کنیم که به موقع و خوب اقدام کردند و عاملین اسیدپاشی دستگیر شدند و از دادستان تهران نیز درخواست کرده ام که پرونده دو عامل اسیدپاشی تهران سریعا رسیدگی شده و حکم آنها صادر و زودتر اجرا شود.
سخنگوی قوه قضاییه افزود: همچنین از دادستان تهران درخواست کردم که هر چه زودتر حکم دو اسیدپاشی که برای مدت ها پیش بوده و هنوز اجرا نشده را اجرا کند.

محسنی اژیه با اشاره به مشکلات اجرای حکم اسیدپاشی گفت: در رابطه با اجرای مجازات اسیدپاشی مشکلاتی وجود دارد که بیشتر به سیستم پزشکی مربوط می شود که هر چه زودتر باید این مشکلات رفع شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از نیروی انتظامی و سیستم اطلاعاتی اصفهان درخواست می کنم که نهایت تلاش خود را برای دستگیری عامل یا عاملین اسیدپاشی اخیر اصفهان انجام دهند، متاسفانه هنوز عاملین اصلی این حادثه دستگیر نشده‌اند گرچه افرادی در روزهای اول به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفتند که باید هر چه زودتر شناسایی شده تا دستگیر شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *