ارزان‌ترین و گران‌ترین 125 سی سی‌ها در بازار موتور سیکلت+جدول قیمت

13:55 - 10 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۸۰۸
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
خبرگزاری میزان: با پایان یافتن فصل گرم تابستان کم کم فرمانروایی مطلق موتورسواران بر خیابان ها نیز به پایان می رسد.


: با پایان یافتن فصل گرم تابستان کم کم فرمانروایی مطلق موتورسواران بر خیابان ها نیز به پایان می رسد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، شلوغی های میدان رازی و قدم زدن در خیابان های که هنوز هم به قدیمی بودن خود می بالند تصویری است که از بازار عمده فروش موتور سیکلت ها در تهران به چشم می خورد. بازار میدان رازی که در جنوب مرکز تهران قرار دارد از دیدگاه بسیاری از کسبه های که در قدیمی ترین مغازه های تهران کسب روزی می کنند بورس خرید و فروش موتورسیکلت های است که فرمانروای خیابان های پرترافیک تهران هستند.

البته با پایان یافتن فصل گرم تابستان کم کم فرمانروایی مطلق موتورسواران بر خیابان ها نیز به پایان می رسد و این تغییر آب و هوا نشان دهنده تغییرات بزرگ و گسترده ای در این بازار است. تغییراتی مثل کم و زیاد شدن میزان عرضه موتور و همچنین در معرض توجه قرار گرفتن برخی از این موتورها. بدون شک در پاییز و زمستان که جاده ها باران خورده و برف زده هستند فاکتور اصلی برای خرید یک موتورسیکلت خوب، داشتن ترمزهای مناسب و میزان ایمنی بالا است. مجهز بودن به سیستم قوی ترمز، ABC، دیسک ترمز برای دوچرخ همه از مواردی هستند که به هنگام خریدن یک موتورسیکلت باید به آن توجه داشت.

در چنین روزهای که هوای پایتخت هم همانند قیمت​ها از ثبات برخوردار نیستند و با توجه به فاکتورهای که عنوان شد، قیمت این وسیله دوچرخ نیز بالا و پایین می شوند. در میدان رازی به دنبال قیمت های مختلف و البته متنوع موتورسیکلت ها می گردیم. درباره موتورسیکلت های شهری این روزها قیمت ها میل اندکی نسبت به افزایش قیمت از خود نشان داده اند به طوری که می توان گفت علیرغم سرد شدن هوا هیچ محصولی خیال ارزان شدن ندارد. البته به گفته بسیاری از معامله گرانی که در این خیابان ها با متقاضیان چانه می زنند افزایش قیمت ها نیز نمی تواند به دلیل افزایش تقاضا باشد زیرا در هفته های گذشته تعداد خرید و فروش های انجام شده نیز کاهش نسبی داشته است.

پرفروش ترین و پر استفاده​ترین کلاس موتورسیکلت در کشور یعنی گروه موتورسیکلت های 125 سی سی با توجه به روزهای پاییزی پیش رو با افت محسوسی روبه رو شده است و همین موضوع باعث شده است که بسیاری از فروشندگان از بازار فروش محصولات خود راضی نباشند و این امر برای کلاسی که در کشور بیشترین هوادار را دارد خبر خوبی نیست. از سوی دیگر موتورسیکلت های معمولی بازار در حال حاضر کویر رادیسون و پالس NS بیشترین علاقه مندان را به خود جذب کرده ​اند.

 

منبع: خبرآنلاین

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


محمد
|
-
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
0
0
خداخیرت بده خدااززبونت بشنود همین الان موتورکمتر از2000000پیدانمیکنی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *