جریمه یک شرکت تولید فرآورده های دامی به اتهام گرانفروشی

13:34 - 10 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۸۰۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان قم از جریمه یک شرکت تولید و پخش فرآورده های دامی و یک واحد ساخت به اتهام گرانفروشی در حق دولت و شاکی خبر داد.

: مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان قم از جریمه یک شرکت تولید و پخش فرآورده های دامی و یک واحد ساخت به اتهام گرانفروشی در حق دولت و شاکی خبر داد.

به گزارش ، مهدی ریاضی،گفت: با اعلام بازرسان دستگاههای نظارتی از یک شرکت تولید و پخش فرآورده های دامی بازرسیبه عمل آمد و مشخص گردید وزن پنیر تولیدی مظروف شده این شرکت از وزن درج شده کمتر می باشد که در این خصوص پرونده گرانفروشی و کم فروشی تشکیل و با توجه به اخذ دفاعیات متهم ، این شرکت تولیدی به مبلغ بیش از 406 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم گردید.
وی همچنین از یک پرونده دیگر خبر داد و گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اخذ وجوه اضافی خرید آلومینیوم و نرده از یک واحد ساخت، بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت از این واحد ،
پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی پرونده به شعبه ارجاع شد و شعبه مربوطه متهم را به پرداخت جریمه 46 میلیونی در حق دولت و 23 میلیون ریال در حق شاکی پرونده محکوم کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *