وداع پاسداران با پیکر شهید مدافع حرم «مهدی حیدری»

9:12 - 31 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۷۹۶۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید شهید مهدی حیدری، از پاسداران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که بهمن ماه سال گذشته در نبرد با تروریست های تکفیری داعش در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، امروز در این قرارگاه برگزار شد.
وداع پاسداران با پیکر شهید مدافع حرم، «مهدی حیدری»به گزارش گروه سیاسی ، شهید مدافع حرم «مهدی حیدری» از اهالی شهرستان ورامین و از پاسداران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بود که در 21 دی ماه سال 94 در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر او در منطقه ماند و بعد از گذشت 5 ماه از شهادتش به کشور بازگشت است. از شهید حیدری یک پسر چهار ساله به نام محمد مهدی به یادگار مانده است. او سابقه خادمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) را داشت.

در بخشی از وصیتنامه این شهید دلاور آمده است: «بی طرفی در دعوای حق و باطل معنا ندارد و باید در مقابل باطل ایستاد. گاهی شهید شدن آسان تر از زنده ماندن است، اما گاهی زنده ماندن و زیستن و تلاش کردن، درک محیط و بصیرت داشتن مشکل تر از شهید شدن یا مرگ و لقای الهی است. دعاکنید کربلایی شویم، سپس شهید باشیم نه این که فقط شهید شویم، اگر شهید نباشیم، کربلایی نباشیم که شهید نمی شویم».

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مهدی حیدری یکشنبه (30 خرداد) در قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد.

این مراسم با حضور سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و حجت الاسلام و المسلمین کوهستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه و جمع کثیری از فرماندهان، مدیران و همکاران آن شهید پس از اقامه نماز عصر در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *