وجود 3 هزار اماکن ورزشی در آموزش و پرورش

13:05 - 10 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۷۹۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از وجود 3 هزار اماکن ورزشی در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم تا کلاس های ورزشی را همچون کلاس درس در آموزش و پرورش افزایش دهیم.
: معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از وجود 3 هزار اماکن ورزشی در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم تا تعداد کلاس های ورزشی را همچون کلاس درس در آموزش و پرورش افزایش دهیم.


به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، مهرزاد حمیدی امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی شهید پیمان کاظم زاده دبیرستان پسرانه شاهد یک بهشت آیین شهداء اظهار کرد: در حوزه ورزش و تربیت بدنی رویکردهای مختلفی وجود دارد که توجه به رویکرد تربیتی آن بسیار مهم و حساس است چرا که نگاه فاخر به تربیت بدنی و ورزش نگاه تربیتی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش افزود: ایجاد علاقه و رغبت ورزشی در دانش آموزان افتخار آمیزی و افتخار آفرینی دارد که در آینده موجب کشف استعدادها و همبستگی ملی در بین نوجوانان می شود.

حمیدی ادامه داد: تشویق دانش آموزان به ورزش در سنین کودکی و نوجوانی زمینه های رشدی آن را فراهم می کند تا بتوانند به عنوان شهروندی سالم در جامعه حضور یابند.

وی با بیان اینکه بیشترین تاکید مقام معظم رهبری بر سه امر تحصیل، تهذیب و ورزش به علت تربیت انسانی متواضع و خاشع بوده است، گفت: تشویق دانش آموزان به سمت ورزش سبب تقویت تواضع در بین آنان می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در زمینه اخلاق ورزشی از استاد اخلاق، «محمدرضا باوندپور» یاد کرد و افزود: وی یک دبیر ورزشی بوده که خود را به گونه ای تربیت کرده بود که اکنون توانسته در خطه آذربایجان غربی خود را به عنوان الگو و سرمشق جوانان قرار دهد. به گونه ای که او را می توان تختی زمان خویش معرفی کرد.

حمیدی ادامه داد: ما باید تلاش کنیم تا در آموزش و پرورش تختی و باوندپورها را پرورش دهیم و افردای همچون تختی و باوند پور بهترین سرمشق برای دانش آموزان هستند.

گفتنی است، در مراسم افتتاح سالن ورزشی دانش آموز شهید «پیمان کاظم زاده»، از خانواده این شهید تجلیل به عمل آمد .

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *