اعتراف کارگردان نامزد اسکار به مصرف قرصهای روان گردان!

12:24 - 10 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۷۷۹
خبرگزاری میزان: "لارس فون تریر" کارگردان دانمارکی که به گفته خودش بر اثر ضعف شخصیتی به بیراهه کشیده شده است این روزها ضمن اذعان به اشتباهات رفتاری خود گفت: نمی دانم که دیگر می توانم فیلم بسازم.

: " لارس فون تریر"، کارگردان دانمارکی که به گفته خودش بر اثر ضعف شخصیتی به بیراهه کشیده شده است این روزها ضمن اذعان به اشتباهات رفتاری خود گفت: نمی دانم که دیگر می توانم فیلم بسازم.

به گزارش به نقل از روزنامه فرانسوی لوفیگارو، وی که در گفتگو با نشریه دانمارکی "پولیتیکن " شرکت کرده بود، افزود: سال ها در کنار کارگردانی فیلم، به مسایل حاشیه ای که هر هنرمندی را به بیراهه می کشاند، پرداختم و با قرص های روان درمانی و مواد مخدر زندگی می گذراندم که بعد از مدتی متوجه شدم توان ، زمان و توانایی خود را از دست داده ام.

کارگردان 58 ساله فیلم " مالیخولیا" که بخاطر ساخت موسیقی "رقصنده در تاریکی" نامزد اسکار شده بود در بخش دیگری از گفته هایش تاکید کرد: به طور جدی بیم دارم که دیگر نتوانم کارگردانی کنم و فیلم بسازم.

به گفته کارشناسان، "لارس فون تریر" هم در فیلم‌هایش و هم در انظار عمومی به دنبال جنجال‌آفرینی است، چه زمانی که در جشنواره کن با نازی‌ها ابراز همدردی می‌کند و چه با صحنه‌های جنجالی فیلم «ضد مسیح».


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *