کاوشگران غیرقانونی گنج زیر خاک مدفون شدند/ تلاش برای شناسایی دو فرد متواری

13:02 - 30 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۷۷۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند از دفن شدن سه نفر از کاوشگران غیر قانونی گنج در این شهرستان در زیر خاک خبر داد و گفت: جسد دو تن از این افراد از زیر آوار بیرون کشیده شده و اقدامات برای کشف جسد سوم نیز در دست اقدام است.
کاوشگران غیرقانونی گنج زیر خاک مدفون شدند علی دشتی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند در گفت وگو با خبرنگارگروه حقوقی و قضایی از دفن شدن سه نفر از کاوشگران غیر قانونی گنج در این شهرستان در زیر خاک خبر داد و گفت: جسد دو تن از این افراد از زیر آوار بیرون کشیده شده و اقدامات برای کشف جسد سوم نیز در دست اقدام است.

وی  افزود: این حادثه در شامگاه گذشته در ساعت 22 اعلام شده است و بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، دست اندرکاران مربوطه اقدامات امدادی مورد نیاز را انجام دادند.

دشتی  تاکید کرد: در مجموع پنج نفر به منظور کشف گنج در منطقه رشک اولیاء شهرستان زرند اقدام به حفاری کردند که سه نفر از آنها زیرا آوار مدفون شده و دو نفر نیز متواری شده اند.

وی اظهار کرد: یکی از اجساد این افراد شناسایی شده و هویت دیگری تاکنون مجهول مانده است.

بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند بااشاره به اینکه اقدامات تخصصی برای پیدا کردن نفر سوم از زیر آور همچنان ادامه دارد، گفت: کار شناسایی دو فرد متواری نیز در دست انجام است.

وی با اشاره به اینکه این افراد در بازه سنی حدود 37 تا 45 ساله بوده اند، عنوان کرد: فرد شناسایی شده از این افراد، از شهروندان بومی منطقه و ساکن کرمان بوده است که در یکی از کارخانه های شهرستان زرند مشغول به کار بوده است.

شایان ذکر است مسئولان قضایی شهرستان زرند در حال حاضر در منطقه حضور دارند و در حال رصد اقدامات مربوطه هستند.

انتهای پیام/



ابراهیم نامی
|
-
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
0
سلام کاوشگرقانونی گنج هم داریم؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *