تجمع برای افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر پردیس

11:41 - 10 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۷۶۵
خبرگزاری میزان: عضو شورای مرکزی جنبش عدالت خواهی دانشجویی از تجمع برخی دانشجویان و مردم در مقابل مجلس برای اعتراض به مشکلات موجود در واگذاری مسکن مهر پردیس خبر داد و گفت: این افراد با حضور اعضای کمیته مطالبه حق مسکن و تعدادی از دانشجویان برای حمایت از مردم در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده اند.

: عضو شورای مرکزی جنبش عدالت خواهی دانشجویی از تجمع برخی دانشجویان و مردم در مقابل مجلس برای اعتراض به مشکلات موجود در واگذاری مسکن مهر پردیس خبر داد و گفت: این افراد با حضور اعضای کمیته مطالبه حق مسکن و تعدادی از دانشجویان برای حمایت از مردم در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده اند.

هادی مسعودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، در خصوص تجمع امروز در مقابل خانه ملت اظهار کرد: پس از تاکید برخی از مسئولان بر هرچه سریع تر تکمیل شدن و تحویل خانه های مسکن مهر پردیس به متقاضیان، پیمانکار پروژه مسکن، به عبارتی شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرده است که متقاضیان باید تا پایان ماه جاری 12 دیگر از مبلغ خرید این خانه ها را بپردازند در غیر این صورت قرار داد آنها فسخ خواهد شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که مقرر شده بود خریداران در ابتدا 10 میلیون تومان بابت خریداری این واحدها پرداخته و از 25 میلیون تومام تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند. به تبع فراهم کردن این مبلغ برای بسیاری از خانواده ها مشکل و دردسر ساز خواهد بود، ضمن اینکه با این روند 12 میلیون تومان به قیمت تمام شده خانه ها که 35 میلیون تومان بود افزوده می شود.

دبیر کمیته مطالبه حق مسکن اعلام کرد: 100 نفر از متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس در اعتراض به افزایش 12 میلیون تومانی هزینه خرید این واحدها در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده اند.

مسعودی با بیان این مطلب که کمیته مطالبه با جمعی از دانشجویان و جنبش عدالتخواه تشکیل شده است، تصریح کرد: برای حمایت از مردم دراین تجمع شرکت کرده ایم تا اعتراضات این جمع به گوش نمایندگان مجلس برسد.

وی در ادامه اعلام کرد: به دلیل ضعف مدیریت مسئولان وزارت راه و شهرسازی به رغم تاکیدات صورت گرفته در طول ۲ سال گذشته پروژه های مسکن مهر پیشرفتی نداشته اند و بسیاری از پروژه ها رها شده اند. این در حالی است که میلیون ها نفر چشم انتظار بهره برداری از این واحدها هستند.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالت خواهی دانشجویی افزود: طبق اعلام مسئولان مبلغ ۱۲ میلیون تومان صرف امور زیربنایی و خدمات خواهد شد بنابرانی این رقم به قیمت اولیه با توجه به تورم افزوده خواهد شد که این اجحاف در حق متقاضیان هست. هزینه هایی که مسئولان وزارت راه و شهرسازی می توانند از طرق دیگر تامین کنند، می خواهند از مردم بگیرند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *