بازنشسته ای که هر روز به اداره می رود+عکس

11:28 - 10 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۷۶۲
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: صداگذاری «احتمال باران اسیدی» ساخته بهتاش صناعی ها به تازگی توسط حسین قورچیان آغاز شده است.

: صداگذاری «احتمال باران اسیدی» ساخته بهتاش صناعی ها به تازگی توسط حسین قورچیان آغاز شده است.

به گزارش «احتمال باران اسیدی» اولین ساخته بلند سینمایی بهتاش صناعی ها است که صداگذاری آن توسط حسین قورچیان به تازگی آغاز شده و هنریک ناجی اهنگساز برجسته سوئدی نیز ساخت موسیقی آن را به طور همزمان در کشور سوئد انجام می دهد.

همچنین قرار است اولین نسخه این فیلم برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به زودی در اختیار هیات انتخاب قرار گیرد.

فیلمبرداری «احتمال باران اسیدی» در سکوت خبری انجام شد و یکی از ویژگیهای این اثر که می تواند آن را متفاوت کند، حضور شمس لنگرودی شاعر و پژوهشگر ادبیات به عنوان بازیگر در این پروژه است. همچنین از دیگر بازیگران اصلی این فیلم نیز می توان به مریم مقدم اشاره کرد.

پوریا رحیمی، ارسلان عبدالهی، عیسی حسینی، حبیب پور سیفی، پروین ملکی، امان رحیمی، سینوهه دانشمند، حسن حسینیان، سام جابر انصاری، سعید پیامی پور، علی نادربیگی، نیلوفر سیاری، احمد ذبیحی و الهه بخشی از بازیگران «احتمال باران اسیدی» هستند.

همچنین کامبوزیا پرتوی به عنوان مشاور کارگردان و ایرج رامین‌فر به عنوان طراح صحنه و لباس در این فیلم حضور دارند.

در خلاصه داستان «احتمال باران اسیدی» آمده است:منوچهر شصت سال سن دارد، او بازنشسته اداره دخانیات است. ولی از سر بیکاری همچنان هر روز به اداره می‌رود. مادرش تا زنده بود آرزو داشت ازدواجش را ببیند. در حالی که منوچهر حتی دوستی هم در زندگی نداشته.. به جز خسرو...

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: کارگردان: بهتاش صناعی‌ها، نویسندگان: مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها، مشاور کارگردان: کامبوزیا پرتوی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا جهان پناه، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین‌فر، طراح گریم: کامران خلج، صدابردار: رضا حیدری، تدوین: بهتاش صناعی ها، جلوه های ویژه میدانی:آرش آقا بیک، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سمیرا برادری، مدیر تولید: محمود محمد طائمه، دستیاران تدوین:جواد سالاری و آرش مشورت، مدیرتدارکات: مجتبی زندیه، عکاسان پروژه: سمیه جعفری و کسری پرتوی، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، دستیار تهیه کننده: سمیرا برادری، سرمایه گذاران: بهتاش صناعی‌ها، ساجده سرایی و روح الله برادری و تهیه‌کننده: روح الله برادری.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *