250 شرکت معتبر خودروسازی به ایران آمدند/ رشد 70 درصدی تولید خودرو در یکسال گذشته

10:45 - 10 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۷۴۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: دومین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران با حضور 500 مهمان خارجی از 30 کشور جهان دقایقی پیش کار خود را آغاز کرد.

: دومین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران با حضور 500 مهمان خارجی از 30 کشور جهان دقایقی پیش کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، دبیر دومین همایش صنعت خودرو با بیان اینکه نسبت به سال گذشته شاهد حضور دو برابری حضور خارجی ها در نمایشگاه بودیم، افزود: 250 شرکت معتبر دنیا در این همایش به بررسی راهکارهای تعامل با صنعت خودروی ایران خواهند پرداخت.

ساسان قربانی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از 70 درصد افزایش تولید خودروی داخل را داشته‌ایم گفت: با این اتفاق 20 هزار نیروی انسانی در صنعت قطعه‌سازی مشغول به فعالیت شده‌اند و صنعت خودرو رتبه اول تاثیر در رشد اقتصادی کشور را داشته است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون دستیابی به اهداف کمی و کیفی و معرفی چند خودروی جدید در داخل را شاهد بوده‌ایم گفت: ارتباط و تعامل با شرکای خارجی از سال گذشته تاکنون بیش از پیش بوده است.

قربانی اهداف این همایش را تببین برنامه های ساخت خودرو و توسعه همکاری با شرکای بین المللی بیان کرد و افزود: رضایتمندی مشتریان ایرانی از خودروهای داخل و ارتقای کیفیت همسو با قیمت متناسب از اهداف مهم این همایش است.

دبیر دومین همایش بین المللی صنعت خودرو با بیان اینکه شانس ماهیگیری را فقط کسانی دارند که قلاب های خود را در دریا انداخته اند به خودروسازان خارجی نسبت به سرمایه گذاری در ایران تاکید کرد.

گفتنی است دومین همایش بین المللی صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس کمیسیون صنایع مجلس، مدیران عامل خودروسازی کشور و روسای برتر خوروسازان دنیا در حال برگزاری است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *