رنکینگ خوبی در جهان دارم/ نمی‌توانستم در سمینار باشگاه لیدز شرکت کنم

0:30 - 30 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۷۴۴۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کاراته کای ملی‌پوش کشورمان گفت: با توجه به اینکه تنها در 2 رقابت کاراته وان شرکت کردم، رنکینگ خوبی در رده بندی کاراته وان دارم.

ذبیح الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درخصوص رنکینگ اعلام شده کاراته وان اظهار داشت: در رقابت‌های کاراته وان، هر مسابقه یک امتیاز خاص برای رنکینگ دارد.به طور مثال رقابت‌های پاریس بیشترین امتیاز را در جایگاه ورزشکاران در این رنکینگ داشته است.

وی افزود:با توجه به اینکه از هفت رقابتی که در کاراته وان وجود داشت تنها در دو مرحله شرکت کردم و یک مقام دومی و یک سومی بدست آوردم، از قرار گرفتن در رده سوم رنکینگ جهانی کاراته وان رضایت دارم.

کاراته کای کشورمان ادامه داد: در رنکینگ جهانی کاراته هم در جایگاه ششم قرار دارم که جایگاه رضایت بخشی برای من محسوب می‌شود.

پورشیب در خصوص عدم حضور در سمینار باشگاه لیدز انگلستان تصریح کرد: باشگاه لیدزیونایتد انگلستان از من دعوت کرد تا برایشان یک سمینار آموزشی برگزار کنم اما با توجه به اینکه نمی‌توانستم اردوی تیم ملی را ترک کنم از آنها برای حضور در این سمینار عذرخواهی کردم.

وی ادامه داد: فعلا تمام تمرکر خود را به موفقیت در رقابت‌های جهانی اتریش معطوف کرده‌ام و شاید پس از این رقابت‌ها به برگزاری سمینار در این باشگاه انگلیسی فکر کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *