دلیل استفاده آمریکا و اسرائیل از "ترور بیولوژیک" چیست؟

8:36 - 30 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۷۱۲۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه دلیل استفاده آمریکایی ها و اسرائیلی ها از حربه "ترور بیولوژیک" را شرح داد.
دلیل استفاده آمریکا و اسرائیل از سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‎‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با بیان اینکه تاریخ این درس را به ما می دهد که قدرت های شیطانی و سلطه گر برای رسیدن به اهدافشان به هر ابزار و وسیله ای متوسل می شوند و به رعایت قواعد انسانی و مباحث اخلاقی هیچ گونه پایبندی و تعهدی ندارند گفت: طی دهه های اخیر آمریکایی ها و صهیونیست ها نشان داده اند که در صدر اهدافشان، موضوع "توسعه قدرت" قرار دارد و آنها در این راستا می خواهند منافع بیشتری را در گوشه و کنار جهان برای خود تعریف کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با توسعه قدرت به دنبال رهبری بر جهان هستند و در این راه به صهیونیست ها به عنوان یک پایگاه اصلی و عمده خود در منطقه راهبری غرب آسیا می نگرند عنوان کرد: در نگاه آمریکایی ها "سلطه بر غرب آسیا" لازمه سلطه برجهان است و همانگونه که به همگان ثابت شده، آنها برای رسیدن به این هدف از هر وسیله و ابزاری استفاده خواهند کرد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه طبیعتا بر سر راه زیاده خواهی و سلطه مستکبران بر جهان مخالفانی از دولتها، شخصیت ها و جریان های گوناگون وجود دارند گفت: آمریکایی ها برای برداشتن این موانع به هر اقدامی دست می زنند و نباید از انجام اقدامات غیرانسانی توسط آنها متعجب شویم.

سردار جوانی یادآور شد: آمریکایی ها برای آنکه بتوانند به کشورهایی در منطقه راهبردی غرب آسیا حمله کنند، حتی حاضر شدند انفجار برج های دوقلو در نیویورک را طرح ریزی کنند و آن را به مسلمانان نسبت دهند و به عراق و افغانستان لشکرکشی کنند؛ گرچه از عوامل القاعده و برخی از کشورهای عربی در این حمله استفاده شد ولی اسنادی که امروز منتشر می شود نشان می دهد که طراحان این نقشه تا چه اندازه به لحاظ انسانی سقوط کرده بودند که حاضر شدند جمعی از شهروندان خود آمریکا هم در این ماجرا کشته شوند و رعب و وحشت در میان مردم آن کشور به وجود آید.

وی افزود: وقتی که سیاست بازانی در جهان، برای دستیابی به اهدافشان از چنین رویکردها و اقداماتی بهره می گیرند بدیهی است که برای برداشتن مخالفان خود دست به اقداماتی غیرانسانی از جمله ترورهای بیولوژیک می زنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: آمریکایی ها و صهیونیست ها تصور می کنند با پوششی که در قالب ترور بیولوژیک صورت می گیرد، چهره جنگجویانه و خشن آنها از انظار پنهان می ماند و آنها می توانند با یک چهره بشردوستانه اهداف خودشان را به پیش ببرند؛ آنها غافل از این هستند که سرانجام  دستشان رو می شود و باید پاسخگوی خون ها به ناحق ریخته شده، باشند.

سردار جوانی با اشاره به گسترش ترورهای بیولوژیک توسط آمریکایی ها و صهیونیست ها گفت: این مسئله باعث آشکار شدن بیش از پیش چهره ضد انسانی آنها نزد افکار عمومی مردم در اقصی نقاط جهان خواهد شد.

وی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در پیشبرد اهداف خود به ترور توسل نخواهد کرد تاکید کرد: جمهوری اسلامی یک حرکت مردم خواهانه است و راه و روش آن با راه و روش نظام های سلطه گر متفاوت است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز برای پیشبرد اهداف و آرمان های خود، بحث بیداری ملت ها را در پیش گرفته است گفت: در برهه کنونی ملت های بیدار شده خود به خود جبهه مقاومت را تشکیل داده اند که اقدامات حزب الله لبنان و گروه های فلسطینی در مقابله با سیاست های جنگ طلبانه صهیونیست ها، از این دست است.

سردار جوانی در پایان گفت: مشی جمهوری اسلامی یک مشی کاملا اسلامی و انسانی است و هرگاه کاری را بخواهد انجام دهد آن را آشکارا اعلام می کند چرا که جمهوری اسلامی حامی ملت هایی است که تحت ستم هستند و آن ملت ها می خواهند از حقوق خودشان دفاع کنند و این دفاع کاملا یک جنبه انسانی و اسلامی دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *