رییس‌جمهور و اعضای هیأت دولت فردا به گلستان سفر می‌کنند

7:59 - 10 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۷۱۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان:استاندارگلستان از سفر روز سه شنبه هیأت دولت به این استان خبر داد و گفت: همزمان با سفر رییس جمهوری به استان،جمعی از اعضای هیات دولت تدبیر و امید در شهرستان های این استان حاضر می شوند.

:استاندارگلستان از سفر روز سه شنبه هیأت دولت به این استان خبر داد و گفت: همزمان با سفر رییس جمهوری به استان،جمعی از اعضای هیات دولت تدبیر و امید در شهرستان های این استان حاضر می شوند.

به گزارش گروه سیاسی ،حسن صادقلو شامگاه یکشنبه  اظهار کرد: باتوجه به این که رییس جمهور دراین سفر فرصت ملاقات چهره به چهره با تمامی مردم استان را ندارند و همچنین علاقه مندند تا از مشکلات مردم مطلع شوند، برخی از وزرا به عنوان نماینده دکتر روحانی در شهرستان ها حاضر خواهند شد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی ها در این سفر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به آزادشهر، حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری به گنبدکاووس،  فانی وزیر آموزش و پرورش به علی آباد، سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به مینودشت و گالیکش،  ترکان مشاور ارشد رییس جمهوری و رییس سازمان مناطق آزاد به بندرگز و کردکوی، حجت الاسلام یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و مذاهب به آق قلا و گمیشان، دکتر علوی وزیر اطلاعات به رامیان، دکتر ملاوردی مشاور رییس جمهوری در امور بانوان به شهرستان ترکمن خواهند رفت.

استاندار گلستان به حضور برخی دیگر از اعضای هیات دولت در مرکز استان و جلسه شورای اداری اشاره و یادآور شد:  ظریف وزیر امور خارجه،  آخوندی وزیر راه و شهرسازی،  چیت چیان وزیر نیرو، نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و  شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری دراین سفر حاضر خواهند بود که امیدواریم سفر دولت منشا خیر و برکت برای گلستانی ها باشد.

صادقلو با اعلام راه اندازی سامانه تلفنی سامد (سامانه ارتباط مردمی دولت) و شتاب بخشی در امور مردم ، گفت: سامانه سامد با شماره گیری 111 و بدون کد در دسترس تمام شهروندان گلستانی است تا درد دل ها و مشکلات خود را از طریق 200 کاربری که صدای آنها را ضبط می کنند ، به گوش ریاست جمهوری برسانند.

وی باتاکید براین که مردم نگران پیگیری مسائل خود ازسوی مسوولان و شخص رییس جمهوری نباشند،تصریح کرد:تمام تماسها کدرهگیری دارند و ازطریق مدیران پیگیری می شود.

رییس جمهور صبح سه شنبه 11 آذر ماه وارد گلستان می شود و در استادیوم ورزشی گرگان با مردم سراسر استان دیدار عمومی خواهند داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *