روایت داستان زندگی یک متهم به قتل تا ازدواج با خانم معلم در «ماه عسل»

22:40 - 26 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۶۴۶۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در یازدهمین شب از برنامه تلویزیونی «ماه عسل» داستان زندگی یک فرد متهم به قتل روایت شد و در ادامه چگونگی ازدواج او با یک خانم معلم مطرح شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، یازدهمین شب از برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی و با حضور میهمانی به نام محمد آقا از مشهد روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

محمد آقا شغل آزاد دارد و مشغول درس خواندن بود تا اینکه در برخورد با یکسری مشکلات به قول خودش سر از جایی درآورد که هیچ گاه فکرش را نمی کرد.

میهمان امشب «ماه عسل» گفت: بنده به اتهام قتل سه سال و نیم در زندان بودم و علاوه بر آن یک پرونده مالی هم داشتم که هر دو دست به دست هم داد و زندگی را برایم سخت کرد و در این مدت همسرم نیز از من جدا شد.

وی همچنین افزود: در روند مشکلات ، سختی ها و تنهایی که داشتم با توکل بر خدا سعی کردم جلو بروم تا اینکه روزی یکی از هم بندی هایم آمد و پس از اینکه احوال مرا جویا شد، خانم معلمی را به من معرفی کرد و گفت که ایشان می تواند مشکل مرا حل کند.

محمد آقا در ادامه «ماه عسل» یازدهم از پیگیری های خانم معلم برای حل مشکلش گفت و اینکه ایشان حتی برای جدا نشدن همسر محمد از او تلاش بسیاری هم کرد اما همسرش راضی نشد.

در همین لحظه از برنامه شخصی که محمد از او به عنوان یک قهرمان، پهلوان و فرشته زندگی خود یاد می کرد وارد صحنه «ماه عسل» شد و این شخص کسی جز خانم معلم نبود.

پس از ورود این خانم روی صحنه محمد گفت: ایشان روی نقطه ضعف من دست گذاشت و گفت: اینگونه فکر کن من یکی از شارگردانت هستم. به همین دلیل خانم معلم در دادگاه محمد شرکت کرد و پیگیری های بسیاری برای حل مشکل او انجام داد.

میهمان امشب «ماه عسل» در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: از اولین تلفن تا اولین دیدار تا دادگاه چهار ماه زمان طول کشید و بعد از تماس مختلفی که با این خانم داشتم از ایشان تقاضای ازدواج کردم.

محمد آقا همچنین ادامه داد: نخستین باری که همسرم برای کمک و دیدار با من به زندان آمد با شناسنامه خواهرش آمده بود و به دلیل اینکه در همان زمان خواهرش با کارت ملی خود قصد ورود به زندان را داشت مسئولان زندان با خبر شدن و ایشان متاسفانه یک شب را در زندان سپری کرد.

زمان حضور محمد آقا در زندان سه سال و نیم طول کشید و زمانی که یکسال و نیم از این مدت سپری شد او و خانم معلم در زندان عقد کردند و بعد از گذشت دوران محکومیت او و زمانی که به قول خودش طوفان خاموش شد وی از زندان آزاد شد و در حال حاضر با این خانم معلم زندگی می کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *