فعالیت 7 درمانگاه ویژه بانوان در مکه و مدینه/ استقرار 280 پزشک در سرزمین وحی

12:51 - 09 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۶۲۵
خبرگزاری میزان: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از فعالیت هفت درمانگاه ویژه زائران عمره در چهار ماه پایانی سال 93 خبر داد و گفت: براین اساس پنج درمانگاه شبانه روزی، ویژه ارائه خدمات به بانوان در مکه مکرمه و دو درمانگاه شبانه روزی در مدینه منوره به فعالیت درمانی بانوان اختصاص یافته است.

: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از فعالیت هفت درمانگاه ویژه زائران عمره در چهار ماه پایانی سال 93 خبر داد و گفت:  براین اساس پنج درمانگاه شبانه روزی، ویژه ارائه خدمات به بانوان در مکه مکرمه و دو درمانگاه شبانه روزی در مدینه منوره به فعالیت درمانی بانوان اختصاص یافته است.

سیدعلی مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره برنامه مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در راستای بهبود ارائه خدمان بهداشتی درمانی به این زائران عمره مفرده اظهار کرد: ثبت نام‌های اولویت های جدید حج عمره آغاز شده و قبل از نخستین پرواز زائران 280 پزشک در مکه مستقر خواهند شد.

به گفته وی، در این دوره از اعزام ها پنج درمانگاه شبانه روزی، ویژه ارائه خدمات به بانوان در مکه مکرمه و دو درمانگاه شبانه روزی در مدینه منوره به فعالیت درمانی بانوان اختصاص پیدا کرده است؛ چرا که نیمی از زائران زنان هستند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خاتمه تصریح کرد: علاوه بر پزشکان مستقر در مجموع در هر دوره از اعزام 100 پزشک به مکه و مدینه خواهند رفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *