وزیر علوم طبق وعده‌اش به مجلس افراد مسأله‌دار را کنار بگذارد

12:11 - 09 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۶۰۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری باید به قول که خودمبنی بربرکناری افراد مسأله دار این وزارتخانه اقدام کند، افزود: فرهادی باید به قول هایی که به نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده پایبند باشد.

: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری باید به قول که خودمبنی بربرکناری افراد مسأله دار این وزارتخانه اقدام کند، افزود: فرهادی باید به قول هایی که به نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده پایبند باشد.

قاسم جعفری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان، درباره وعده وزیر علوم به نمایندگان مجلس برای انتخاب رؤسای دانشگاه ها و مدیران وزارت علوم با مشورت مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: آقا فرهادی باید با یک برنامه‌ریزی جامع افرادی که در این وزارتخانه مسئله دار هستند را هرچه سریعتر از گردونه فعالیت در عرصه دانشگاهی، علمی و پژوهشی خارج کنند.

وی تاکید کرد: با کنار گذاشتن افرادی که مجلس درباره آنها بحث دارد، وعده و تعهدات وزیر علوم به مجلس عملیاتی و محقق خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه دغدغه نمایندگان مجلس تنها حاکم شدن آرامش سیاسی و آموزشی در دانشگاه‌های کشور است، افزود: مجلس خواستار بهبود فضای علمی و پژوهشی دانشگاه کشور است چرا که وجود حاشیه ها به فعالیت های علمی لطمه می زند.

جعفری خاطر نشان کرد: آقای فرهادی باید با جلوگیری از روال پیشین وزارت علوم از ورود این وزارتخانه به بازی های سیاسی جلوگیری کند و فعالیت در عرصه علم و دانش را به مهمترین اولویت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تبدیل کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *