روایت محبیان از دیدار اصولگرایان با رئیس‌جمهور/ روحانی بر وحدت ملی برای حل مشکلات تاکید داشت

16:19 - 14 تير 1393
کد خبر: ۱۸۶
خبرگزاری میزان: یک فعال سیاسی که در نشست رئیس جمهور با چهره های شاخص اصولگرا حضور داشت روایت خود از این دیدار را اینگونه بیان کرد که آقای روحانی در دیدار با اصولگرایان بر وحدت ملی برای حل مشکلات کشور تاکید داشت.

: یک فعال سیاسی که در نشست رئیس جمهور با چهره های شاخص اصولگرا حضور داشت با ارائه گزارشی از این جلسه گفت:

امیر محبیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی میزان با بیان اینکه دراین نشست تعداد محدودی از چهره های سرشناس اصولگرا حضور داشتند، اظهار کرد: این نشست که به بهانه ماه رمضان و افطاری رئیس جمهور برای فعالان جریان اصولگرایی تدارک دیده شده بود فرصتی برای طرح دیدگاه های 2 طرف در مورد مسائل مختلف کشور نیز محسوب می شد تا افراد نظرات خود و یا تشکل متبوع خود را درباره مسائل کشور و برخی نگرانی ها مطرح کنند.

وی با بیان اینکه در این نشست تعدادی از چهره های اصولگرا نظرات خود را درباره مسائل مختلف کشور بیان کردند، افزود: ابتدا آقای محمدنبی حبیبی به عنوان نماینده حزب موتلفه درباره ضرورت مرزبندی بین خود و غیرخودی مسائلی را مطرح کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در ادامه جلسه حسین فدایی از سوی جمعیت ایثارگران درباره ضرورت استفاده از نیروهای حزب اللهی برای پیشبرد مسائل کشور مطالبی را عنوان کرد. چهره های دیگری نظیر آقایان ابوترابی فرد، حداد عادل، سبحانی نیا و خانم افتخاری موضوعاتی را درباره مسائل جاری کشور را عنوان کردند.

محبیان با بیان اینکه در ادامه جلسه رییس جمهور نظرات خود را به صورتی کوتاه ولی بسیار صریح و شفاف درباره مسائل کشور مطرح کرد، یادآوری کرد: نکته ای که ایشان بر آن تاکید داشت، ضرورت وحدت ملی و متحد شدن در برابر مشکلات کشور بود.

وی با اشاره به برخی از سخنان رئیس جمهور در دیدار با اصولگرایان، گفت: آقای روحانی تاکید داشت که ما نباید بر روی موارد اختلاف تاکید کنیم و در برابر دشمن بزرگ خود که فقر و بیکاری است غفلت کرده و کوتاه بیاییم.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: رئیس جمهور خطاب به حاضران این سوال را مطرح کرد که اگر دشمن به مرزهای ما حمله می کرد، آیا ما بر سر کسانی که می خواهند از مرزهای کشور دفاع کنند فریاد می زنیم؟ و آیا تفاوتی میان اصولگرا و اصلاح طلب برای دفاع از کشور قائل هستیم؟

وی خاطر نشان کرد که سخن رئیس جمهور در بابا مقابله با فقر و بیکاری بدین مضمون بود که اکنون فقر و بیکاری به ما حمله کرده اند و ما باید به همه اجازه دفاع برای مقابله با آنها را بدهیم و با فعال کردن تمام ظرفیت ها آنها را از بین ببریم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *