کمیته 6 نفره احیاء خانه احزاب منحل شد/ رایزنی غفوری‌فرد با وزیر کشور برای احیاء خانه احزاب

10:50 - 09 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۵۷۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیته 6 نفره احیاء خانه احزاب از جلسه خود با وزیر کشور برای احیاء خانه احزاب در سه شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: کمیته 6 نفره برای احیاء خانه احزاب منحل شده است.

: عضو کمیته 6 نفره احیاء خانه احزاب از جلسه خود با وزیر کشور برای احیاء خانه احزاب در سه شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: کمیته 6 نفره برای احیاء خانه احزاب منحل شده است.

حسن غفوری فرد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان از دیدار خود با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در سه شنبه هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: دیدار بنده با وزیر کشور حول محور احیاء خانه احزاب خواهد بود.

وی افزود: آقای رحمانی فضلی به جد پیگیری احیاء خانه احزاب هستند؛ لذا بنا داریم با دیدار با ایشان کارها را برای احیاء مجدد خانه احزاب پیش ببریم.

رییس دومین دوره شورای مرکزی خانه احزاب فعالیت خانه احزاب در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه به نظر می رسد احزاب اصولگرا مخالف احیاء خانه احزاب و موافق شکل گیری باشگاه احزاب هستند، گفت: اسم ها درباره چگونگی شکل گیری و فعالیت این تشکل زیاد مهم نیست.

افزود: هدف ما از احیاء خانه احزاب این است که احزاب دور هم جمع شوند و بعدها اختلافات را در داخل و با گفت و گو با یکدیگر حل کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته 6 نفره احیاء خانه احزاب که با محوریت شما و آقای موسوی تبریزی شکل گرفت منحل شده است، گفت: بله، آن کمیته 6 نفره دیگر کارآیی ندارد.

غفوری فرد در پاسخ به پرسش دیگری که آیا احتمال دارد کمیته دیگری برای احیاء خانه یا باشگاه احزاب تشکیل شود؟ خاطر نشان کرد: باید ببینیم وزیر کشور در جلسه روز سه شنبه چه پیشنهادی به ما خواهد داد.

به گزارش میزان، در دیداری که پیش از این نمایندگان برخی احزاب اصولگرا و اصلاح طلب با وزیر کشور داشتند اعلام شد که موضوع احیاء خانه احزاب منتفی شده و به احزاب باید برای تشکیل ساز و کاری جایگزین برای این موضوع رایزنی و برنامه ریزی کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *