پارازیت شافعی در صبحانه کاری/ منشوری که سه سال بر زمین مانده است

9:51 - 09 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۵۵۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به منشور همکاری بین وزارت ارتباطات و اتاق بازرگانی، گفت: این منشور در سال 90 تهیه شده اما تا کنون اقدامی برای تحقق آن صورت نگرفته است.

: رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به منشور همکاری بین وزارت ارتباطات و اتاق بازرگانی، گفت: این منشور در سال 90 تهیه شده اما تا کنون اقدامی برای تحقق آن صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، غلامحسین شافعی صبح امروز یکشنبه در صبحانه کاری با وزیر ارتباطات، افزود: منشور همکاری وزارت ارتباطات و اتاق بازرگانی در سال 90 تهیه و تنظیم شد اما تا کنون اقدامی در زمینه تحقق آن صورت نگرفته است و انتظار ما این است که کمیته ای در زمینه تحقق آن صورت گیرد.

البته، محمود واعظی وزیر ارتباطات در جواب خواسته رئیس اتاق ایران، گفت: در این زمینه کمیته 6 نفره ای تشکیل شود که سه نفر از وزارت ارتباطات و سه نفر نیز از اتاق حضور داشته باشند تا در راستای تحقق این منشور تصمیم گیری کنند.

شافعی در ابتدای سخنان وزیر ارتباطات از پارازیت سخن گفت که در واعظی در جواب، افزود: اگر از پارازیت ها منظور مخابرات و ارتباطات است که باید گفت تحت کنترل سازمان تنظیم مقررات است و تلاش ما این است که ضرر نداشته باشد اما پارازیت های خارج از این بخش بنده به دستور روحانی مسئول این کار شدم و تا کنون با همکاری سازمان محیط زیست، انرژی اتمی و بهداشت جلسات متعددی داشته ایم و سازمان تنظیم مقررات در مناطق مختلف گزارش تهیه شده است که خدمت رئیس جمهور ارسال شده است و اکنون در حال بررسی است و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: پارازیت ها اگر از حدی بیشتر باشد ضرر دارد و باید تحت نظارت قرار گیرد.

شافعی در ادامه صبحانه کاری گفت: دولت کنونی در حوزه ارتباطات اقدامات مناسبی انجام داده اند و کمبود و نقص های گذشته تا حدی برطرف شده است. البته دولت برای رفع کمبود و نقص ها می تواند از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه تا کنون 120 تشکل در حوزه ارتباطات با 2500 شرکت در اتاق وجود دارد و فعالیت دارند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *