بررسی پیش‌نویس لایحه احزاب در دولت/ تشریح روند بررسی و اجرای قانون احزاب

9:34 - 09 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۵۴۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی وزارت کشور از بررسی پیش نویس لایحه احزاب در دولت خبر داد و گفت: پیش نویس لایحه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی با مشارکت احزاب اصلاح طلب و اصولگرا، دولت و مجلس و با برگزاری جلسات کارشناسی متعددی تهیه شده است.

: سخنگوی وزارت کشور از بررسی پیش نویس لایحه احزاب در دولت خبر داد و گفت: پیش نویس لایحه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی با مشارکت احزاب اصلاح طلب و اصولگرا، دولت و مجلس و با برگزاری جلسات کارشناسی متعددی تهیه شده است.

حسینعلی امیری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان، درباره آخرین خبرها از پیش نویس لایحه احزاب اظهار کرد: تهیه و اجرایی کردن این لایحه، یکی از قول های رییس جمهور درانتخابات خرداد 92 بود که حتما عملیاتی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که قرار بود لایحه احزاب در دولت بررسی و سپس اجرایی شود، افزود: این لایحه برای اجرا به دولت فرستاده شد و به زودی بررسی ها در این باره انجام خواهد شد.

قائم مقام وزیر کشور در امور پارلمانی تصریح کرد: پس از پایان بررسی ها در خصوص لایحه احزاب در دولت، این لایحه برای بررسی نهایی و تصویب به مجلس ارسال خواهد شد.

امیری در پایان اظهار امیدواری کرد: لایحه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی با توجه به اینکه تاثیرات بسیار خوبی در روند سیاسی جامعه خواهد داشت، عملیاتی شود.

وی خاطر نشان کرد: اجرایی و عملیاتی شدن لایحه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی می‌تواند فعالیت احزاب سیاسی درکشورمان را به نحو کارشناسی شده‌ای ارتقا دهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *