برای سئوال از ظریف منصرف نشده‌ام/ سئوالی با 100 امضا هرگز از دستور کار خارج نمی‌شود

9:22 - 09 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۵۴۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: سئوال از وزیر امور خارجه همچنان در دستورکار مجلس قرار دارد و خبرهای منتشر شده مبنی بر انصراف بنده از سئوال صحت ندارد.

: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: سئوال از وزیر امور خارجه همچنان در دستورکار مجلس قرار دارد و خبرهای منتشر شده مبنی بر انصراف بنده از سئوال صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، جواد کریمی قدوسی امروز یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران درباره انتشار اخباری مبنی بر انصرافش از طرح سئوال از وزیر امور خارجه، تصریح کرد: طرح سوال از آقای ظریف دیروز در جلسه مطرح شد و خود آقای ظریف اصرار داشت که امروز به صحن علنی بیاید، اما نظر هیأت رییسه در این رابطه مثبت نبود.

وی ادامه داد: هیأت رییسه اکراه داشت که این اتفاق بیفتد؛ چرا که حضور 2 روز متوالی یک وزیر در صحن علنی را در افکار عمومی مثبت ارزیابی نمی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: در این رابطه دیشب مذاکره ای صورت گرفت که سئوال یاد شده سه شنبه هفته آینده یعنی 18 آذر در صحن مطرح شود، اما از آنجا که هفته آینده اجلاس ضد خشونت در تهران برگزار می شود و با سه شنبه تداخل دارد قرار شد این سوال سه شنبه 2 هفته آینده برگزار شود.

کریمی قدوسی بیان کرد: البته درصورتیکه 2 هفته بعد جلسه علنی برگزار شود ظریف برای پاسخ به سئوال به مجلس می آید، در غیر این صورت این سوال از دستور کار خارج نمی شود و در هفته های پس از آن مطرح خواهد شد.

وی تاکید کرد: این سوال تجمیع 7 سوال است که به امضای 100 نماینده مجلس رسیده است و هرگز از دستورکار خارج نمی شود.

در همین رابطه ضرغام صادقی نیز به خبرنگاران گفت: سئوال از آقای ظریف از دستور کار خارج نشده است، بلکه به تاخیر افتاده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *