رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عزیزم! من "رابرت دنیرو " نیستم!

7:15 - 09 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۵۲۸
خبرگزاری میزان: آل پاچینو بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در سال 1992 میلادی گفت: خیلی ها مرا با "رابرت دنیرو" یا " داستین هافمن" اشتباه می گیرند.

: آل پاچینو بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد در سال 1992 میلادی گفت: خیلی ها مرا با " رابرت دنیرو" یا " داستین هافمن" اشتباه می گیرند.

به گزارش به نقل از نشریه فرانسوی " پرومیه ار" این اشتباه نشان می دهد که این بازیگر به رغم کسب جایزه اسکار چندان هم شناخته شده نیست.

این نشریه فرانسوی نوشت: آل پاچینو 74 ساله اخیرا در گفتگو با نشریه آمریکایی لس آنجلس تایمز فاش ساخت که همواره وی را با بازیگران هم دوره خود یعنی رابرت دنیرو و داستین هافمن اشتباه می گیرند.

وی با لبخند اضافه کرد: در خیابان اکثر مواقع به من گفته می شود :" سلام داستین" یا " سلام دنیرو"، یا "سلام باب" اما من این مساله را درک می کنم زیرا هر سۀ ما بازیگردهه 70 هسیتم و مخاطبان می توانند این اشتباه را مرتکب شوند.

این بازیگر در بخش دیگری گفت: رابرت دنیرو و آل پاچینو به دلیل اینکه در سال 1995 به طور مشترک در فیلم پلیسی "مایکل مان " باری کرده اند، خیلی راحت اشتباه گرفته می شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *