لزوم ورود برندهای مشهور کفش به کشور/ پوما، آدیداس و نایک با شناسنامه‌ وارد شوند

15:55 - 08 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۴۹۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس اتحادیه کفش ماشینی و پلاستیکی بر لزوم ورود برندهای شناسنامه دار در کشور تاکید کرد و گفت: برندهای شناسنامه دار در حوزه کفش باید وارد شوند تا با ارائه خدمات پس از فروش و بحث مشتری مداری، محصولات بی کیفیت و تقلبی از محصولات واقعی تمیز داده شوند.

: رییس اتحادیه کفش ماشینی و پلاستیکی بر لزوم ورود برندهای شناسنامه دار در کشور تاکید کرد و گفت: برندهای شناسنامه دار در حوزه کفش باید وارد شوند تا با ارائه خدمات پس از فروش و بحث مشتری مداری، محصولات بی کیفیت و تقلبی از محصولات واقعی تمیز داده شوند.

ناصر حاج هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان افزود: به دلیل ورود اجناس بی کیفیت چینی، تشخیص محصولات باکیفیت بسیار دشوار بوده و به همین خاطر باید محصولات و برندهای شناسنامه‌دار وارد شوند و اجناسی را اجازه فروش دهند که کنترل شده و عوارض گمرکی پرداخت کرده اند.

وی افزود: برندهای شناسنامه دار باید از طریق درست و صحیح با اخذ عوارض گمرکی و کنترل شده وارد کشور شوند و اجناسی را اجازه فروش بدهند که از مبادی رسمی وارد کشور شده باشند  و افراد نتوانند سیستم را دور بزنند.

به گفته حاج هاشمی نظارت وکنترل محصولات وارداتی در حد کافی نیست و به عبارتی سر مردم کلاه می رود و شعور مردم را در نظر نمی گیرند در حالیکه مردم جنس مرغوب را تشخیص می دهند.

وی با بیان اینکه شبکه توزیع به درستی نظارت نمی شود افزود: دلالان با دور زدن، مردم را سر کیسه می کنند. از طرفی وقتی قیمت محصولات تولید داخل به دلیل هزینه های سرم سام آور گران تمام شود، بستر ورود کالای قاچاق به راحتی فراهم می شود.

وی با بیان اینکه برندهای معروف کفش در ایران شناخته شده‌اند، افزود: برندهای بنام، مانند پوما، آدیداس ،جی اوک، نایک، اکو نمایندگی‌های به نام هستند که با خدمات پس از فروش مشتری را نسبت به محصول خود مطمئن می‌کنند.

به گفته حاج هاشمی با ورود برندهای شناسنامه دار با کمک اتحادیه ها می توان تشخیص داد که چه کفشی تقلبی و چه کفشی اصل است و این نمایندگی ها و شرکتها پاسخگو بوده ومسئول هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *