توافق برای افزایش اعتبارات وزارت بهداشت در بودجه سال 94

14:06 - 08 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۴۷۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بودجه وزارت بهداشت و درمان این هفته در مجلس مطرح خواهد شد و من اطمینان دارم که بودجه در این دوره افزایش می‌یابد بنده و دیگر همکاران توافق به افزایش بودجه داریم و تلاش می‌کنیم که این موضوع محقق شود.

: عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه وزارت بهداشت و درمان این هفته در مجلس مطرح خواهد شد و من اطمینان دارم که بودجه در این دوره افزایش می‌یابد بنده و دیگر همکاران توافق به افزایش بودجه داریم و تلاش می‌کنیم که این موضوع محقق شود.

صفر نعیمی رز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان افزود: بودجه قبلی که در اختیار وزارت بهداشت قرار دادیم، توانست سلامت جامعه را تضمین کند، در سال‌های گذشته بسیاری از بیماران کشورمان به دلیل نداشتن شرایط مالی مناسب توانایی پرداخت مخارج بیمارستانی را نداشتد، اما وزارت بهداشت توانست با بودجه که در اختیار دارد سلامت جامعه را افزایش دهد، به همین دلیل ما مصمم هستیم بالا بردن سطح سلامت جامعه بودجه را افزایش دهیم.

وی درخصوص عملکرد وزارت بهداشت، عنوان کرد: وزارت بهداشت موفق شده است با ارائه خدمات ارزان و تسهیلات در حوزه سلامت عدالت را در بین مردم برقرار کند تا همه از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

نعیمی تاکید کرد: طرح تحول سلامت یکی از اقدام‌های شایسته وزارت بهداشت و درمان است که مردم از آن رضایت کامل دارند اما دغدغه اصلی مردم همیشگی بودن آن است به همین دلیل مجلس اصرار بر تدام این طرح دارد و خواستار آن است که دولت این تسهیلات را قطع نکند تا عدالت سلامت در کشور ادامه داشته باشد.

نماینده مردم گیلان در خانه ملت همچنین درباره اجرای طرح تحول سلامت در دولت‌های بعدی گفت: اگر طرح تحول سلامت قانون شود در دولت‌های بعدی هم می‌توانیم شاهد اجرای آن باشیم، البته بنده معتقدم که این طرح نباید قطع شود تا مردم در تمامی دولت‌ها از تسهیلاتی درمانی مناسب بهره‌مند شوند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد عملکرد 15ماهه اول وزیر بهداشت و درمان در حوزه سلامت تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که در این دولت، وزیر بهداشت نسبت به وزرای پیشین عملکرد قابل توجه و تحسین داشته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *