جنوب کشور همچنان میزبان ریزگردها/ گرد و غبار میهمان کشور می ماند

9:08 - 23 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۴۶۸۴
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بعد از ظهر امروز یکشنبه 23 خرداد، شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در تهران خواهیم بود.
کبری رفیعی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: بعد از ظهر امروز یکشنبه 23 خرداد در شهر تهران شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهیم بود و این وضعیت فردا بعد از ظهر نیز تکرار خواهد شد.

وی افزود: گرد و خاک شدید در برخی مناطق تهران از جمله دماوند، فیروز کوه و آبعلی دیده نخواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال بارش باران در تهران اظهارکرد: برای روز دوشنبه در شهر تهران، احتمال بارش باران وجود دارد اما میزان این بارش ها چندان زیاد نخواهد بود.

رفیعی در خصوص وضعیت ریزگردهای وارد شده به کشور و تداوم این ریزگردها در آسمان ایران خاطرنشان کرد: در جنوب ایران شاهد تداوم ریزگردهای وارد شده از کشور عراق خواهیم بود و این وضعیت طی روزهای آینده همچنان ادامه خواهد داشت.

وی از کاهش دید افقی در استان های ایلام و خوزستان خبرداد و اذعان کرد: به دلیل شدت ریزگردها در استان های ایلام و خوزستان، شاهد کاهش دید افقی خواهیم بود و میزان گرد و خاک نیز در این دو استان بیش از حد معمول است.

کارشناس سازمان هواشناسی اهواز را گرمترین شهر ایران دانست و بیان کرد: شهر اهواز با 43 درجه سانتی گراد همچنان گرم ترین شهر ایران است و هوای این شهر در بهترین حالت به 31 درجه سانتی گراد می رسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *