آخرین وضعیت کارخانه لوازم خانگی ارج/ دو برنامه میان مدت و بلندمدت شرکت

19:23 - 22 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۴۶۴۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی و نیز مدیرعامل کارخانه ارج در مورد مشکلات کارخانه ارج و رهایی از این معضل به گفت و گو پرداختند.
به گزارش گروه اقتصاد ، رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی و نیز مدیرعامل کارخانه ارج در مورد مشکلات کارخانه ارج و رهایی از این معضل پس از بخش خبری ساعت 19 شبکه خبر، به گفت و گو پرداختند.

ابوالفضل روغنی رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اظهار کرد:  اصل 44 و نیز واگذاری در اجرا باید توجه کرد، کارخانه ارج حدود 70 سال عمر دارد و لوازم خانگی زینت خانواده است.

وی افزود: ما باید به بخش قاچاق کالا توجه ویژه ای داشته باشیم چون 20 میلیارد قاچاق کالا در کشور داریم که بخشی از آن مربوط به کالا است و نیز شرایط واگذاری در کشور سخت شده است و بخش دیگری که باید بیشتر به آن اهمیت داد بخش منابع انسانی که بخش مهم و اساسی کشور است.

ابوالفضل روغنی رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اظهار کرد: تولیدکنندگان باید کیفیت را بالا برده و قیمت را پایین، تا بتوانند خود را از  این مشکلات رهایی بدهند.

محمدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ارج نیز در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه  که چرا کارخانه های دیگر پیشرفت می کنند ولی کارخانه ارج نه، اظهار کرد: عوامل متعددی باید دست به دست هم بدهند تا کارخانه به پیشرفت قابل توجهی برسد کارخانه های دیگر از تکنولوژی جدید ولی کارخانه ارج چون قدمت قدیمی دارد و تکنولوژی قدیمی در آن حاکم است نسبت به کارخانه های دیگر نیست کارخانه های دیگر هم با طول زمان به نتیجه کارخانه ارج می رسند.

وی افزود: شرکت ارج برای پیشرفت باید به بخش خصوصی واگذار شود.

مدیرعامل شرکت ارج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر شرکت ارج به شرکت خصوصی واگذار نشود برنامه ای دارد، اظهار کرد: شرکت ارج دو برنامه دارد یکی میان مدت و دیگری بلند مدت، برنامه میان مدت این است که کیفیت را تا جایی که مورد پسند مردم باشد بالا ببریم و اگر هم نیاز به خرید ماشین آلات جدید باشد، بخریم تا رضایت مشتریان را جلب کنیم و در برنامه بلند مدت استفاده از سرمایه گذار خارجی است.




ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
با مدیریت دولتی انهم مدیریت بانک دولتی توقع رشد و شکوفائی تولید با توجه به سوابق اصولا اگر غیر ممکن نباشد بر اساس سوابق نشدنی خواهد بود متاسفانه در کشور مابرخلاف عرف موجود در دنیا اینگونه مجموعه ها با نوسازی و ایجاد شرایط ارزش افزوده بالاتر در بازار سهام فروخته میشوند تاهم ضرر و زیان بانک جبران شود وهم از این محل ارزش افزوده ای نصیب سهامداران بانک شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *