1200 میلیارد تومان سهم صنعت از هدفمندی یارانه ها

13:47 - 08 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۴۶۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران مبلغ 1200 میلیارد تومان برای سال 1393 سهم صنعت از هدفمندی یارانه ها است که در قالب یارانه سود تسهیلات برای بخش صنعت پیش بینی شده است .

: معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران مبلغ 1200 میلیارد تومان برای سال 1393 سهم صنعت از هدفمندی یارانه ها است که در قالب یارانه سود تسهیلات برای بخش صنعت پیش بینی شده است .

به گزارش میزان حسین ابوئی مهریزی افزود: پس از تخصیص منابع به وزارت صنعت، معدن و تجارت، با هماهنگی معاونت های امور صنایع و امور معادن و صنایع معدنی ایران، واحدهای تولیدی برای دریافت سرمایه در گردش و یا بازسازی و نوسازی تجهیزات به بانک های عامل معرفی خواهند شد تا از این تسهیلات یارانه ای برخوردار شوند.

وی گفت :برنامه ها و سیاست های هزینه کرد فاز دوم هدفمندی یارانه ها در اختیار معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری قرار گرفته است.

معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار امید واری کرد هرچه سریعتر این مبلغ در اختیار این وزارتخانه قرار گیرد تا اقدامات اجرایی آن آغاز شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *