در سال جاری 8 هزار مسکن شهری تحویل داده شد

5:15 - 23 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۴۵۱۰
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
معاون امور مسکن بنیاد مسکن با اعلام احداث و تکمیل 24 هزار مسکن شهری از تحویل 8 هزار مسکن شهری در سال جاری خبر داد.
به گزارش گروه اقتصاد ، جواد حق شناس معاون امور مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاربه به تکمیل 15 هزار واحدی باقی مانده از سال های گذشته، گفت: 15 هزار واحد باقی مانده از سال‌های قبل هم تکمیل و ساخت 9 هزار واحد مسکونی در سال جاری آغاز می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: غیر از مسکن مهر که ساخت آن در شهرهای زیر 25 هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و 304 هزار واحد از مجموع 347 هزار واحد سهم بنیاد تا به حال تمام و تحویل شده است دیگر پروژه‌های بنیاد در مورد ساخت مسکن در شهرهای سراسر کشور از منابع داخلی بنیاد، تسهیلات بانکی و همچنین از طریق کمک‌های حساب 100 برای اقشار خاص تأمین اعتبار می‌شود.
 
معاون امور مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص  افزود: روند برنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری برای ساخت مسکن، تکمیل 15 هزار و 700 واحد از پروژه‌هایی هستند که از سال 94 شروع شدند که ساخت و ساز آن واحدها در حال انجام است و پیشرفت خوبی نیز دارد.
 
حق‌شناس افزود: علاوه بر 15 هزار واحد باقی‌مانده از سال گذشته 8 هزار و 700 واحد مسکونی برنامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال جاری است که برای آنها پروانه ساخت گرفته شده است و زمین نیز وجود دارد.

وی در پایان گفت: ساخت حدود 24 هزار واحد مسکونی به غیر از آمار مسکن مهر کارهایی هستند که بنیاد مسکن در دستور کار دارد. همچنین 8 هزار واحد مسکونی طبق برنامه سال جاری به متقاضیان تحویل می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *