برخورد قاطع تعزیرات حکومتی مازندران با متخلفین

12:20 - 08 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۴۴۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از برخورد قاطع اجرای احکام تعزیرات حکومتی ساری با متخلفین خبر داد.

: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از برخورد قاطع اجرای احکام تعزیرات حکومتی ساری با متخلفین خبر داد.

به گزارش ، عباسی گفت : یکی از رسالت های ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی فوری به تخلفات صنوف و اجرای فوری احکام صادره می باشد تا جنبه بازدارندگی مجازات ها اثربخش باشد.
وی افزود : مجازات های احصاء شده در قوانین تعزیرات حکومتی جزای نقدی و غیر نقدی می باشد که غیر نقدی آن شامل نصب پارچه به عنوان متخلف ، قطع خدمات دولتی ، پلمپ واحد متخلف ، لغو پروانه کسب و نشر در جراید به عنوان متخلف را می توان برشمرد.
وی خاطر نشان کرد : در این راستا تعدادی از صنوف متخلف در شهرستان ساری پس ازاحراز تخلف در شعبه های تعزیرات حکومتی علاوه بر پرداخت جزای نقدی به بخشی از جزای غیر نقدی فوق الاشاره نیزمحکوم شدند.
عباسی تصریح کرد : واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی ساری در جهت برخورد قاطعانه با متخلفین حکم صادره تعداد 16 واحد متخلف را که به نصب پارچه و پلمپ محکوم شدند را اجرا و با متخلفین بدون اغماض برخورد نمود .
عباسی با هشدار به صنوف بر رعایت مقررات و قوانین صنفی از سوی آنها تاکید کرد و اذعان داشت : صنوف می بایست مقررات و قوانین صنفی را رعایت نمایند. در صورتی که تخلفی از سوی هر واحدصنفی سرزند و گزارش شود تعزیرات حکومتی قاطعانه و بدون مصلحت اندیشی با متخلفین برخورد می کند که در اجرای این رسالت مهم مساعدت و یاری مصرف کنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران همچنین از صدور حکم تعطیلی موسسه غیر مجاز در نوشهر خبر داد و گفت : در پی دریافت گزارش از مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر مبنی بر ایجاد موسسه چشم پزشکی از سوی فردی در این شهرستان، پرونده ای در این رابطه تشکیل شد و پس از بررسی و مداقه در جمیع اوراق و محتویات پرونده و احضار فرد متخلف و استماع دفاعیات بلا وجه وی و احراز تخلف منتسبه حکم به تعطیلی موسسه غیر مجاز و ضبط کلیه ملزومات موسسه به نفع دولت را صادر نمود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *