وقتی احسان علیخانی مقابل پخش نشدن تیتراژ "ماه عسل" با صدای مهدی یراحی سکوت می‌کند

19:50 - 22 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۴۳۸۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
احسان علیخانی با وجود پخش 5 قسمت از برنامه ماه عسل، از پخش تیتراژ پایانی این برنامه که قرار بود با صدای مهدی یراحی روی آنتن برود، خبری نیست و احسان علیخانی هم به بینندگان هیچ توضیحی در این باره ارائه نمی دهد.
ارسال نشود//// سکوت احسان علیخانی مقابل پخش نشدن تیتراژ به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نخستین شب از برنامه تلویزیونی "ماه عسل" در حالی روی آنتن شبکه سه سیما رفت که به مرور برخی از مهم ترین رویدادهای این برنامه در سال گذشته پرداخت و علاوه بر آن، گلچینی از تیتراژهای مختلف "ماه عسل" در سال های گذشته را برای بیننده ها پخش کرد.

در سال های گذشته خواننده هایی چون محسن یگانه، مهدی یراحی، مهدی یغمایی، امیرعلی بهادری، احسان خواجه امیری و زنده یاد مرتضی پاشایی تیتراژهای این برنامه را خوانده بودند.

قرار بود امسال محسن یگانه و مهدی یراحی به ترتیب تیتراژهای ابتدایی و پایانی برنامه ماه عسل را بخوانند اما در نخستین شب از ماه رمضان شاهد پخش تیتراژ ابتدایی با صدای یگانه و تیتراژ پایانی باز هم با صدای خواننده آلبوم "نگاه" بودیم، درواقع تیتراژ پایانی این برنامه همان تیتراژ ابتدایی بود.

این روند تا پنجمین روز از ماه مبارک رمضان و در اصل تا ششمین قسمت از برنامه ماه عسل ادامه پیدا کرده و احسان علیخانی تا امروز، نسبت به این اتفاق هیچ واکنشی نشان نداده و بهتر می توان گفت که اصلا به روی خودش نیاورده است و در کمال اعتماد به نفس، پس از پخش هر بار تیتراژ ابتدایی، از عوامل تیتراژهای برنامه اش مدام تشکر می کند.

گذشت زمان مشخص می کند که آیا تیتراژی با صدای مهدی یراحی برای انتهای برنامه "ماه عسل" 95 تهیه شده و اینکه اگر چنین تیتراژی تولید شده، چرا با وجود گذشت روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان، مخاطبان شاهد پخش آن نیستند و علیخانی هم هیچ توضیحی ارائه نمی دهد؟!





علی
|
-
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
خب حتما مشکلی بوده احسان علیخانی همیشه رابطه خوبی با مهدی یراحی داره
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *