اقدام هماهنگ دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به وضعیت ساخت و ساز غیر مجاز

10:40 - 08 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۴۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کل دادگستری استان قزوین وضعیت ساخت و ساز غیرمجاز بالای اتوبان و شمال شهر قزوین را مناسب ندانست و خواستار اقدام هماهنگ و مستمر دستگاه‌های اجرایی در این خصوص شد.

: رئیس کل دادگستری استان قزوین وضعیت ساخت و ساز غیرمجاز بالای اتوبان و شمال شهر قزوین را مناسب ندانست و خواستار اقدام هماهنگ و مستمر دستگاه‌های اجرایی در این خصوص شد.

به گزارش ، جمال انصاری در چهارمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال که با موضوع «امور اراضی و منابع طبیعی استان قزوین» برگزار شد، اظهار کرد: موضوع حفظ بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی اهمیت زیادی دارد که باید با هم افزایی این موضوع در استان رقم بخورد.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم در فرصت باقی مانده تا پایان سال جاری در طرح‌های جدید، اشکال متفاوت و با تدابیر جمعی بتوانیم قدم‌های جدی تری برداریم تا نگرانی‌های مستقیم و غیرمستقیم برطرف شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال در راستای این امر مهم تاکنون اقداماتی را انجام داده است، ولی لازم است دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند تا بتوانیم موانع پیش رو را با قدرت و قوت و به کمک شما برطرف کنیم.

وی افزود: باید گشت‌های شهرداری و جهاد کشاورزی ساماندهی شود. همه ما می‌دانیم که وضعیت مناسبی در بالای اتوبان و شهر نداریم و ساخت و سازهای غیرمجاز از حد متعارف خارج شده که اصلاح این امر نیاز به عزم جدی دارد و با کار متعارف و عادی حل نمی‌شود بنابراین نیاز به اقدامات مستمر داریم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان گفت: اقدامات خوبی برای برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز صورت گرفته ولی برخی مواردی که باید انجام می‌شده، اجرا نشده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *