محمد جواد لاریجانی عازم ایتالیا شد

10:36 - 08 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۴۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در صدر یک هیأت عالی‌رتبه قضایی و حقوق بشری به منظور شرکت در یک سمینار و انجام چند دیدار دوجانبه به ایتالیا سفر کرد.

: دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در صدر یک هیأت عالی‌رتبه قضایی و حقوق بشری به منظور شرکت در یک سمینار و انجام چند دیدار دوجانبه به ایتالیا سفر کرد.

به گزارش ، محمدجواد لاریجانی در این سفر که در راستای دیپلماسی گسترش همکاری‌های حقوق بشری و قضایی کشورمان با سایر کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی انجام می‌شود با برخی از مقامات قضایی، حقوق بشری و سیاسی ایتالیا دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

براساس این گزارش هیأت عالی‌رتبه ایرانی به سرپرستی دبیر ستاد حقوق بشر قرار است در این سفر در راستای توسعه گفتمان حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران در یک سمینار سه روزه دوجانبه شرکت کند.

گفتنی است، هیات عالی‌رتبه کشورمان در این سمینار که با عنوان "صیانت از حقوق بشر در نظام عدالت کیفری ایران و ایتالیا" برگزار می‌شود به تبادل نظر با سایر مقامات عالی‌رتبه حقوقی و قضایی حاضر در این سمینار پرداخته و با تشریح و تبیین سیستم قضایی کشورمان به مقایسه آن با نظام کیفری ایتالیا خواهند پرداخت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *