رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مجلس از روند مذاکرات حمایت می‌کند/ ظریف موارد اختلافی ایران و 1+5 را تشریح کرد

10:29 - 08 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۴۰۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو هیأت رییسه مجلس گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران تاکنون در برابر زیاده خواهی های طرف غربی ایستادگی کرده و در آینده نیز همین طور خواهد بود؛ بنابراین مجلس قطعا از روند مذاکرات حمایت می کند.

: عضو هیئت رییسه مجلس گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران تاکنون در برابر زیاده خواهی های طرف غربی ایستادگی کرده و در آینده نیز همین طور خواهد بود بنابراین مجلس قطعا از روند مذاکرات حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در جمع خبرنگاران توضیحاتی درباره نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس ارائه کرد و گفت: در این جلسه محمدجواد ظریف در صحن مجلس حاضر شد و توضیحاتی درباره مذاکرات ایران و گروه 1+5 در وین به نمایندگان ارائه کرد.

سبحانی نیا اظهار کرد: مجلس از ادامه مذاکرات حمایت می کند و تیم مذاکره کننده باید محورهای اصلی را پیش بینی کرده و همچنان در خطوط قرمز تاکید و پایداری داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جلسه صبح امروز را برای نمایندگان خوب و مفید ارزیابی کرد و گفت: درباره مذاکرات وین خبرهای متفاوتی در رسانه ها مطرح شد همچنین مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد تصمیم گیری لازم بود در جریان ریز مذاکرات قرار بگیرد در همین راستا هیأت رییسه تمهیدات حضور وزیر خارجه کشورمان را در مجلس پیش بینی کرد.

وی ادامه داد: آقای ظریف روند مذاکرات، میزان فشردگی و نشست های مختلف را توضیح دادند و از اختلاف نظرهای ما و غرب درباره فردو، آب سنگین اراک، تحریم ها و زمان لغو آن سخن گفتند.

سبحانی نیا تصریح کرد: در ادامه جلسه نمایندگان سوالاتی از آقای ظریف پرسیدند که ایشان هم پاسخ های خوبی را ارائه کردند. در همین راستا مجلس از ادامه روند مذاکرات حمایت می کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *