پژمان جمشیدی و علی عمرانی در سایه درختی کهنسال+عکس

9:54 - 08 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۳۸۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: تصویربرداری سریال «سال های ابری» به پایان رسید. علی عمرانی و پژمان جمشیدی از جمله بازیگران این سریال هستند.

: تصویربرداری سریال «سال های ابری» به پایان رسید. علی عمرانی و پژمان جمشیدی از جمله بازیگران این سریال هستند.

به گزارش تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «سال‌ های ابری» به کارگردانی مهدی کرم پور و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسلامی پس از چهار ماه و در 110 جلسه با حضور بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، رضا ذاکری و سپیده اعلایی پنجشنبه هفته گذشته در لوکیشنی حوالی نیاوران به پایان رسیده و هم اکنون مراحل فنی سریال در حال انجام است.

بخش های مربوط به خرمشهر و آبادان نیز 25 آبان به پایان رسیده و گروه از این روز تا پنجشنبه هفته گذشته در لوکیشن هایی چون نارمک، گاراژی در جاده ساوه و البته نیاوران تصویربرداری را انجام داده اند.

مجموعه کرم پور جزو آثار پرلوکیشن تلویزیون محسوب می شود و گروه از ابتدا تا روز انتهایی تولید، تصویربرداری را در حدود 50 لوکیشن انجام داده اند. ضمن اینکه هم اکنون تدوین و صداگذاری به ترتیب توسط میثم مولایی و بابک اخوان در حال انجام است.

ساخت موسیقی نیز برعهده فردین خلعتبری قرار دارد تا سریال هرچه زودتر آماده پخش شود. مسعود عسگری مدیر تولید این پروژه درباره مجموعه و مراحل فنی آن گفت: «طبق برنامه ریزی های انجام گرفته مجموعه بزودی آماده پخش خواهد شد. ضمن اینکه هم اکنون گروه مشغول مذاکره با یکی از خوانندگان سرشناس برای تیتراژ پایانی هستند که بزودی قطعی خواهد شد».

او در پایان گفت: «بعد از پایان تصویربرداری سکانس فینال، گروه به این مناسبت با حضور اکثر عوامل و بازیگران جشن کوچکی را در پشت صحنه برگزار کردند».

علی عمرانی، عاطفه رضوی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، سینا رازانی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی و (با حضور) پژمان جمشیدی، علی اوسیوند، اسماعیل شنگله، رضا ذاکری و امید روحانی و فرزاد حسنی بازیگران اصلی این سریال هستند. مجموعه در بخش های مربوط به خرمشهر و آبادان 15 الی 20 بازیگر بومی نیز داشته که در این سکانس ها همراه با بازیگران اصلی مقابل دوربین رفته اند.

«سال های ابری» داستان زندگی حسین سالار را روایت می‌کند که زندگی اش از روزی به هم می ریزد که جاسم پرده از سال های ابری ذهن سالار برمی دارد. دیری نمی گذرد که سالار می فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که کیان زندگی او را هدف گرفته. او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز جنگ برای اثبات شرافتی که سال های برای آن جنگیده است... .

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از:

نویسندگان: خسرو نقیبی، آرش خوش خو، مدیر تصویربرداری: فرزین خسروشاهی، صدابردار: بابک اخوان، طراح صحنه: حسین مجد، مجری طرح: فریبا ساسانی، طراح لباس: مهنوش عباسی، طراح گریم: کیان اولادوطن، مدیر تولید: مسعود عسگری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مجتبی وحیدی، انتخاب بازیگران: شکوفا کریمی، منشی صحنه: دنیا راد، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، جانشین تولید: مرتضی افضلی، مدیر تدارکات: ابراهیم زائری، عکس: صبا قاسمی، محصول گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دوم سیما.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *