ضرورت همکاری حقوقدانان بسیجی برای ارتقای آگاهی حقوقی مردم

9:40 - 08 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۳۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین گفت: حقوقدانان بسیجی باید سطح آگاهی حقوقی مردم را ارتقاء دهند.


: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین گفت: حقوقدانان بسیجی باید سطح آگاهی حقوقی مردم را ارتقاء دهند.

به گزارش ، بهروز رضا ضرغامی در نشست با بسیجیان قزوین اظهار کرد: حقوقدانان بسیجی وظیفه سنگینی در قبال مردم دارند و می‌توانند در این زمینه به مردم خدمات‌رسانی کنند.

وی افزود: حقوقدانان با دانش و علمی که در زمینه مباحث حقوقی دارند می‌توانند سطح حقوقی مردم را بالا ببرند که این خدمتی بزرگ به جامعه است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین با بیان اینکه بسیجیان افسران جنگ نرم هستند، عنوان کرد: بسیجیان با خلوص نیت و بدون ریا مشغول خدمت برای رضای خدا هستند.

وی‌ با بیان این که بسیجیان در جنگ تحمیلی خط‌شکن عملیات‌ها بودند، اظهار کرد: نقش بسیج در جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست و تشکیل بسیج یکی از بهترین ابتکارات بزرگ امام خمینی(ره) بود.


ضرغامی با اشاره به نقش بسیج در بعد اقتصادی اذعان کرد: نیروهای بسیجی در حوزه اقتصاد خدمات ارزنده‌ای انجام داده‌اند که با وجود تحریم‌ها، وضعیت اقتصادی به خوبی پیش می‌رود که این از برکت بسیج است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین تصریح کرد: در جهاد فرهنگی عاملان امر به معروف و ناهیان از منکر بسیجیان مخلصی هستند که در این حیطه حاضرند جان خود را فدا کنند تا وضعیت موجود در جمهوری اسلامی در بهترین شرایط باشد.

ضرغامی با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی‌ گفت: دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌ها ‌در حوزه بهسازی، زیباسازی‌ و بازسازی‌ مدارس‌ و حتی‌ مساجد فعالیت‌ چشمگیری‌ داشته‌اند ضمن اینکه امروزه بالاترین پروژه‌ها به دست بسیجیان مخلص و سپاه پاسداران در عرصه سازندگی ساخته شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیج قضات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در حال‌ فعالیت است که برنامه‌های خود را بر اساس قوانین و مقررات و مصوبات رهبری پیاده ‌کنند.

ضرغامی بیان کرد: بسیجیان همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا کردند، امروز نیز باید با عزمی راسخ در جنگ نرم شرکت کنند و با دشمنان به مقابله بپردازند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *