رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات جلسه جامعه مدرسین/ برگزاری انتخابات هیأت رییسه و دیدار با آیت‎الله مظاهری

9:35 - 08 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۳۷۵
خبرگزاری میزان: در جلسه شب گذشته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخابات هیأت رییسه این تشکل برگزار و آیت‌الله یزدی برای دوره 2 ساله دیگر به عنوان ریاست این تشکل ابقا شد.

: در جلسه شب گذشته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخابات هیأت رییسه این تشکل برگزار و آیت‌الله یزدی برای دوره 2 ساله دیگر به عنوان ریاست این تشکل ابقا شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، در جلسه دیشب جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به ریاست آیت‌الله محمدیزدی و با حضور اکثریت اعضا شورای مرکزی برگزار شد، با توجه به اتمام دوره هیأت رییسه جامعه مدرسین، انتخابات دوره جدید برگزار شد.

در جریان این جلسه آیت‌الله محمدیزدی بار دیگر با رای اکثریت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای 2 سال دیگر به عنوان ریاست این تشکل انتخاب شد.

در ادامه برگزاری جلسه دیشب جامعه مدرسین باتوجه به بررسی مسائل داخلی و روز کشور امکان انتخاب سایر اعضای هیأت رییسه این تشکل وجود نداشت و لذا این موضوع به جلسه هفته آینده جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موکول شد.

همچنین در جلسه شب گذشته جامعه مدرسین اعضای هیأت رییسه مجمع عمومی این تشکل با آیت‌الله حسین مظاهری از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‎وگو کردند و وی را در جریان آخرین روند عملکرد کاری جامعه مدرسین قرار دادند.

براساس این خبر در نشست دیشب اعضای جامعه مدرسین مهمان ویژه‌ای حضور نداشته و اعضا تنها پس از بررسی انتخابات هیئت رییسه به بررسی مسائل داخلی و روز کشور پرداختند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *