رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش 40 درصدی صادرات از گمرکات استان بوشهر

4:00 - 21 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۳۷۲۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: با رشد 40 درصدی صادرات از گمرکات استان بوشهر در دو ماه نخست شش میلیون و 491 هزار تن کالا از گمرکات این استان صادر شد.
به گزارش، بهنام نوروزی از فعالیت 14 گمرک در نقاط ساحلی استان بوشهر خبر داد و گفت:14 گمرک برای فعالیت‌های تجاری در نقاط ساحلی استان بوشهر مستقر است که نقش مهمی در امر صادرات کالای غیر نفتی دارند.

وی افزود: گمرک خارگ، گناوه، دیر، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، کنگان، ریگ، بوالخیر، دیلم و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در زمینه صادرات و واردات فعالیت می‌کنند.

مدیر کل گمرک بوشهر با اشاره به صادرات بیش از شش میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر تصریح کرد: شش میلیون و 491 هزار تن کالا از گمرکات استان بوشهر در دو ماه نخست امسال صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش دارد.

وی ارزش کالاهای صادراتی یاد شده را دو میلیارد و 748 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: مقصد کالاهای صادراتی گمرک بوشهر امارات متحده عربی، هند، کویت، قطر، عراق و ویتنام است که شامل روغن پایه تصفیه اول، الکیل بنزن خطی، نرمال پارافین، مخلوط سرندی، گچ بنایی، پسماند حیوانات و و محصولات آبزیان است.

مدیر کل گمرک بوشهر واردات کالا در این مدت اشاره و تصریح کرد: در این مدت بالغ بر 166 هزار تن کالا به ارزش حدود 264 میلیون دلار از طریق گمرک‌های استان بوشهر وارد کشور شده است.
وی به درآمد گمرکات استان بوشهر در دو ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: درآمد گمرکات استان در این مدت افزون بر دو هزار و 481 میلیارد ریال بوده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *