دستگاه قضا را در رسیدگی به اتهامات افراد وابسته به بزرگان حمایت می‌کنیم

11:32 - 12 مرداد 1393
کد خبر: ۱۸۳۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره حمایت از دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان گفت: ما نه تنها از موضوع رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی بلکه در رسیدگی به تمام تخلفاتی که در جامعه از سوی افراد کوچک و بزرگ یا اشخاص وابسته به افراد بزرگ از دستگاه قضایی حمایت می‌کنیم تا محاکمه عادلانه‌ای صورت بگیرد.

: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره حمایت از دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان گفت: ما نه تنها از موضوع رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی بلکه در رسیدگی به تمام تخلفاتی که در جامعه از سوی افراد کوچک و بزرگ یا اشخاص وابسته به افراد بزرگ از دستگاه قضایی حمایت می‌کنیم تا محاکمه عادلانه‌ای صورت بگیرد.
به گزارش ، موسی غضنفرآبادی با اشاره به اینکه اقتدار دستگاه قضایی اقتدار نظام است، افزود: تلاش برای ایجاد عدالت یکی از امتیازات نظام جمهوری اسلامی ایران و دستگاه قضایی است.
وی با اشاره به اینکه نباید کسی بخواهد بخاطر فردی یا گروهی نظام و انقلاب آسیب ببیند، بیان کرد: باید دید کسانی که می‌خواهند بر دستگاه قضایی فشار بیاورند دلسوز نظام هستند یا خیر. افراد زیادی فدای انقلاب شدند بر این اساس نباید انقلاب را فدای افراد کرد.
نماینده مردم بم در مجلس با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با اقتدار و قدرت پیش خواهد رفت و کارش را انجام خواهد داد، گقت: منتظر می‌مانیم ببینیم دستگاه قضایی چه تصمیمی را می‌گیرد و نه تنها از این موضوع بلکه در تمام موضوعات و تخلفاتی که در جامعه توسط افراد کوچک و بزرگ یا اشخاص وابسته به افراد بزرگ صورت می‌گیرد همه حمایت می‌کنند تا محاکمه عادلانه‌ای صورت بگیرد.

به گفته غضنفرآبادی، قطعا رای عادلانه‌ای برای این پرونده صادر خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *