11 آذرماه؛ موعد دیدار با "تراژدی" مهدی هاشمی+عکس

17:47 - 07 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۳۶۸
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: فیلم «تراژدی» با بازی مهدی هاشمی از 11 آذر ماه در سینماهای ایران به اکران درمی آید.

: فیلم «تراژدی» با بازی مهدی هاشمی از 11 آذر ماه در سینماهای ایران به اکران درمی آید.


به گزارش این فیلم اولین فیلم بلند آزیتا موگویی است که در پاییز و زمستان گذشته با تهیه کنندگی محمد حسن نجم ساخته شد.

«تراژدی» در جشنواره سی ویکم از سوی داوران این فستیوال هنری ، نامزد دریافت بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه شد.

فیلم «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی از چهارشنبه 11 آذر ماه جایگزین فیلم «آتش بس2 » در سرگروه سینمایی فرهنگ قرار می گیرد.

از قصه «تراژدی » در گفتنی کوتاه اینگونه می توان گفت :«تراژدی » داستان زندگی مردی به نام «قاسم» است؛ مردی که برای جبران غرور از دست رفته اش تصمیم عجیبی می گیرد. حبیب نگرانش ،زینب مردد و موسی سرگردان و پژمان بیخبر از همه است اما اتفاق عجیبی در پیش است.

بازیگران این فیلم مهدی هاشمی ، بهرام رادان ، حسین یاری ، رویا نونهالی ، پانته آ بهرام ، پیام دهکردی ، پژمان هادوی و امید روحانی هستند.

از دیگر عوامل این اثر سینمایی می توان از نویسنده فیلمنامه : «رضا کریمی» که بر اساس طرحی از «آزیتا موگویی» فیلمنامه را نگاشته است ، ، بازنویسی فیلمنامه : «خشایار الوند» و «مهدی سجاده چی» ، ، مدیر فیلمبرداری :«هومن بهمنش» ، تدوین : «محمدرضا مویینی» ،موسیقی: «آریا عظیم نژاد »، طراح گریم: «سودابه خسروی» ، طراح صحنه و لباس: «کامیاب امین عشایری» و تهیه کننده ی اجرایی و سرپرست تولید: «پژمان هادوی » نام برد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *