قتل همسر به خاطر عضویت در گروه های تلگرامی+عکس

16:30 - 19 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۳۶۴۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مرد میانسال پس از کشتن همسرش به خاطر عضویت در تلگرام با مراجعه به پلیس خود را تسلیم کرد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ،ساعت 7 صبح امروز مرد میانسالی با مراجعه به کلانتری 130 نازی آباد مدعی شد همسرش را به قتل رسانده است. با اظهارات مرد میانسال  به نام محمود بلافاصله ماموران پلیس به آدرس اعلام شده از سوی مرد میانسال  در خیابان مدائن رفته و با جسد نیمه جان زن میانسالی روبرو شدند.

با انتقال زن 47 ساله به نام نیلوفر به بیمارستان هفتم تیر مشخص شد دقایقی قبل زن جوان به علت شدت جراحات جانش را از دست داده است.همزمان با تائید مرگ زن جوان موضوع به سعید احمد بیگی بازپرس ویژه قتل تهران اعلام و او به همراه تیم جنایی در محل جنایت حاضر شدند.

پزشک جنایی با بررسی جسد زن میانسال علت مرگ او اصابت چاقو اعلام کرد.مرد میانسال در بازجویی های اولیه علت اصلی قتل همسرش را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

عصر امروز با انتقال مرد همسر کش به دادسرای امورجنایی او در جلسه بازجویی با اعتراف به قتل همسرش گفت: من و نیلوفر دخترخاله و پسر خاله هستیم. من بازنشسته اموزش و پرورش هستم و روزها در خانه حضور دارم. حاصل زندگی ما یک دختر و دو پسر هستند که دو نفر از آنها ازدواج کرده و تنها پسرم در خانه با ما زندگی می کرد. از چندی قبل  همسرم در گروه های تلگرامی زیادی عضو شد و مخفیانه و به دور از چشم من در این گروه ها چت می کرد. رفتارهای مخفیانه نیلوفر مرا عصبانی می کرد، هر چه به او گفتم دست از این کارهایش بردارد قبول نمی کرد و فقط درخواست طلاق داشت.

مرد همسرکش ادامه داد: کنترل خانواده در دست همسرم بود و هر کاری که دلش می خواست انجام می داد اما من به خاطر فرزندانم دندان روی جگر می گذاشتم. چندی قبل متوجه شدم او درخواست طلاق داده است، هر چه به او التماس کردم تا دادخواستش را پس بگیرد قبول نکرد و با این کارهایش باعث شد تا صبح امروز من مرتکب قتل شوم.


محمود اضافه کرد: ساعت 5.30 دقیقه از خواب بیدار شدم. همسرم خواب بود، از آشپزخانه چاقو بزرگی را برداشته و بالای سر او آمدم. چند باری مردد بودم تا اینکه یکباره چاقو را در قلبش فرو کردم. نیلوفر جیغ بلندی کشید، از ترس چند ضربه نیز به دست و شکمش زدم. پسرم از خواب بیدار شد. من نیز بلافاصله به سر کوچه رفتم و با گرفتن آژانس در داخل آن نشستم. بعد از اینکه اورژانس همسرم را به بیمارستان برد، به کلانتری محل رفته و خودم را معرفی کردم.
قتل همسر به خاطر عضویت در گروه های تلگرامی+عکس




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *