حداقل اعتبار لازم برای اجرای طرح‌های کلان ملی وزارت علوم 5 هزار میلیارد ریال است

15:10 - 07 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۳۶۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کمبود بودجه را از مهم ترین مسائل وزارت خانه دانست و گفت: برای اجرای طرح‌های کلان ملی در این وزاتخانه حداقل بودجه مورد نیاز 5 هزار میلیارد ریال است.

: معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کمبود بودجه را از مهم ترین مسائل وزارت خانه دانست و گفت: برای اجرای طرح‌های کلان ملی در این وزاتخانه حداقل بودجه مورد نیاز 5 هزار میلیارد ریال است.

وحید احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، در رابطه با کسری بودجه در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: دغدغه اصلی این است که این وزارتخانه بتواند با قاطعیت برای گرفتن اعتبار لازم دفاع کند. این در حالی است که حداقل برای اجرایی شدن طرح‌های کلان ملی 5 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با بیان این مطلب که در سال جاری حدود 420 میلیارد ریال اعتبار  در زمینه عملیاتی شدن این طرح ها مصوب شده است تصریح کرد: هنوز از سوی مجلس این اعتبار به وزارت خانه تخصیص داده نشده است.

معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره به برنامه توسعه ششم خاطرنشان کرد: احکام این برنامه در حال تنظیم شدن است و با آمدن وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تمامی بدنه دانشگاه و وزارتخانه در تهیه‌ محتوای علم و فناوری آموزش عالی در برنامه ششم فعال و بسیج خواهند شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *