اخذ نظرات وزارت کشور، مجلس و تشکل‌های سیاسی برای اصلاح قانون احزاب

9:34 - 12 مرداد 1393
کد خبر: ۱۸۳۰
خبرگزاری میزان: مدیر‌کل سیاسی وزارت کشور گفت: وزارت کشور برای اصلاح هرچه بهتر قانون احزاب جلسات مستمری را با احزاب، تشکل‌های سیاسی و مجلس برگزار خواهد کرد.

: مدیر‌کل سیاسی وزارت کشور گفت: وزارت کشور برای اصلاح هرجه بهتر قانون احزاب جلسات مستمری را با احزاب،تشکل‌های سیاسی و مجلس برگزار خواهد کرد.

محمدعلی پورموسوی مدیرکل سیاسی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی میزان درباره روند نظرخواهی از احزاب و تشکل‌های سیاسی پیرامون تدوین لایحه احزاب، تصریح کرد: وزارت کشور به عنوان یکی از حامیان اصلی احزاب و تشکل‌های سیاسی در ابتدای کاراصلاح قانون احزاب، لایحه پیشنهادی را با استفاده از نظرات گروه و تشکل‌های مختلف ارائه کرد.

وی افزود: در لایحه پیشنهادی وزارت کشور از نظرات تمامی احزاب، تشکل‌های سیاسی و مجلس استفاده شده بود و بین دولت و قوه مقننه تعامل مثبتی در این زمینه وجود داشت.

پورموسوی تاکید کرد:با توجه به اینکه مجلس در روند اصلاح قانون احزاب مدت زمانی را برای بررسی دقیق این قانون در نظرگرفته است، وزارت کشور نیز درصدد خواهد بود در این مدت از نظرات احزاب و تشکل‌های سیاسی فعال و شناسنامه‌دار برای اصلاح هرچه بهتر قانون احزاب نظرخواهی کند.

مدیر‌کل سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه در مدت زمان تعیین شده از سوی مجلس درباره اصلاح قانون احزاب مجددا نظرخواهی از احزاب از سوی وزارت کشور صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: بدون شک وزارت کشور برای اصلاح قانون احزاب به بهترین شیوه ممکن جلسات مستمری را با احزاب، تشکل‌های سیاسی و مجلس درنظرخواهد گرفت تا قانونی که در نهایت تهیه می شود، برآیند نظرات همه از جمله احزاب، وزارت کشور و مجلس باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *