برخورد قاطع شورای عالی فضای مجازی با مظاهر جنگ نرم در فضای سایبری

11:56 - 06 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۲۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: بختیاری گفت: شورای عالی فضای مجازی با مظاهر جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان در فضای سایبری با قاطعیت برخورد کند.

: بختیاری گفت: شورای عالی فضای مجازی با مظاهر جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان در فضای سایبری با قاطعیت برخورد کند. 

به گزارش ، سید مرتضی بختیاری معاون دادستان کل کشور طی سخنانی در یادواره شهدای دادگستری کل و سازمانهای تابعه قوه قضاییه در استان خراسان رضوی افزود: دشمنان که نتوانستند به اهداف خصمانه خود در براندازی نظام جمهوری اسلامی در جنگ سخت دست یابند، امروز با برنامه ریزی گسترده بر دامنه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی خود افزوده‌اند.

وی اظهار کرد: باید از ظرفیت بسیج برای مقابله با ترفند جنگ نرم معاندان حداکثر بهره را گرفت.

وی ادامه داد: امروز ایران در عرصه فضای سایبری امنیت را از وزارت دفاع و جنگ رژیم غاصب صهیونیستی گرفته و اسرائیل به صراحت به این مساله اعتراف کرده است.

وی خاطر نشان کرد: علیرغم توطئه‌های مستکبران و دشمنان و عوامل سرسپرده آن‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز کشورمان به پیشرفتهای بسیار در عرصه‌های گوناگون اعم از علمی و فناوری دست یافته است.

وی گفت: برای مقابله با تهدیدات احتمالی استکبار به سرکردگی آمریکا و دشمنان، ایران اسلامی به سطح بالایی از توان تولید موشک و سایر تجهیزات نظامی دست یافته است.

معاون دادستان کل کشور گفت: مستکبران و معاندان اسلام که از گسترش این دین در جهان و کشورهای آمریکایی و اروپایی واهمه دارند و آن را مغایر سیاستهای خصمانه خود می‌دیدند، با ایجاد و حمایت از گروههای تکفیری نظیر القاعده و داعش مسلمانان را به جان هم انداخته و بدنبال جلوگیری از فراگیر شدن اسلام در دنیا هستند و به دست خود درصدد جلوگیری از موج اسلام خواهی در جهان هستند.

بختیاری گفت: عربستان و قطر میلیاردها دلار برای از بین بردن بشار اسد رییس جمهور سوریه در این کشور هزینه کردند و به نام اسلام فجایع بسیاری توسط گروههای تکفیری و داعش در عراق و سوریه انجام می‌شود.

معاون دادستان کل کشور  در پایان گفت: با حضور موثر نیروی قدس سپاه و سپاه بدر و ارتش و نیروی مردمی عراق بخشهای زیادی از خاک عراق از لوث وجود گروه تکفیری داعش پاکسازی شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *