بیش از یک هزار نفر فارغ التحصیلان حقوق آذربایجان عضو بسیج هستند

11:02 - 06 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۲۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مسئول بسیج حقوقدانان استان آذربایجان غربی با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ نفر از فارغ التحصیلان حقوق این استان عضو بسیج هستند ، گفت: بسیجیان در هر جایگاه و منصبی و در همه عرصه‌ها می‌توانند راه را برای پیشبرد نقشه‌ها استکبار مسدود کنند تا امید آن‌ها با یاس مبدل شود.

: مسئول بسیج حقوقدانان استان آذربایجان غربی با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ نفر از فارغ التحصیلان حقوق این استان عضو بسیج هستند ، گفت: بسیجیان در هر جایگاه و منصبی و در همه عرصه‌ها می‌توانند راه را برای پیشبرد نقشه‌ها استکبار مسدود کنند تا امید آن‌ها با یاس مبدل شود.

به گزارش ، مسئول بسیج حقوقدانان استان آذربایجان غربی در همایش روز بسیج حقوقدانان که با حضور حقوقدانان، فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، قضات و وکلای عضو کانون بسیج حقوقدانان استان برگزار شد، اظهار کرد: کانون بسیج حقوقدانان از سال ۸۹ فعالیت خود را با راه‌اندازی دو کانون در استان آغاز کرد.

ایرج نیک‌نام با اشاره به افتتاح دو کانون در شهرستان می‌اندوآب و کانون بسیج حقوقدانان در شهرستان خوی، گفت: در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ نفر از بین جامعه هدف ۵ هزار نفری از فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، قضات و وکلای عضو این کانون‌ها هستند.

وی کانون بسیج حقوقدانان استان را در سطح کشور حائز رتبه سوم عنوان کرد و افزود: ‌ بسیج حقوقدانان استان طی امسال با برگزاری انجمن‌های علمی معرفتی صالحین یک هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کلاس حضوری و مجازی برگزار کرده است.

مسئول بسیج حقوقدانان آذربایجان غربی همچنین به برگزاری ۸۶۰ نفر ساعت جلسات دانش‌افزایی مجازی از طریق ویدئو کنفرانس اشاره کرد و متذکر شد: این جلسات با موضوعات علمی، بصیرتی و اخلاقی به صورت کشوری برگزار شده‌اند.

در پایان این همایش از پنج نفر از بسیجیان حقوقدان دادگستری از خانواد‌ه‌های شهید استان با اهدای لوح‌هایی تجلیل شد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *