رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ملتی قدرتمند است که از فرهنگ بالاتری برخوردار باشد

22:25 - 05 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۲۸۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری عصر امروز چهارشنبه در مراسم پایانی جشنواره سراسری تبلیغات دانشجویی گفت: ملتی قدرتمند است که از فرهنگ بالاتری برخوردار باشد

: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری عصر امروز چهارشنبه در مراسم پایانی جشنواره سراسری تبلیغات دانشجویی گفت: ملتی قدرتمند است که از فرهنگ بالاتری برخوردار باشد.

به گزارش ، حمید شاه آبادی افزود: برخی تصور می کنند که علوم انسانی در اولویت دوم نسبت به علوم دیگر قرار دارد در حالی که در نظم جدید جهانی علوم انسانی تاثیرگذارتر و موثرتر است.

مراسم پایانی جشنواره سراسری تبلیغات دانشجویی در فرهنگسرای ارسباران تهران با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و دانشجویان با معرفی آثار برگزیده و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اگر بپذیریم که سلاح امروز جهان، تبلیغات است بهترین توصیه ای که می توانم به دانشجویان داشته باشم اینست که نوع نگاه و زاویه دید خود را به رویدادها و اتفاقات تغییر دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: تبلیغات امروزه به سلاحی برنده تر، ماندگارتر و جریان سازتر از قدرت نظامی تبدیل شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *