بسیج تبلور فداکاری، استقامت و از خودگذشتگی است

18:51 - 05 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۲۷۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: فرمانده نیروی انتظامی گفت: بسیجیان در نظام ما حقیقت انقلاب هستند و بسیج یعنی تبلور فداکاری، استقامت و از خودگذشتگی است.

: فرمانده نیروی انتظامی گفت: بسیجیان در نظام ما حقیقت انقلاب هستند و بسیج یعنی تبلور فداکاری، استقامت و از خودگذشتگی است.


به گزارش ، سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم در مراسم بزرگداشت بسیج در بوستان لاله تهران افزود: انقلاب اسلامی ما ادامه و امتداد نهضت عاشوراست.


وی گفت: حضرت امام (ره) بار دیگر این پرچم را بلند کردند و ملت ایران نیز به ندای امامشان لبیک گفتند و قویترین قدرت استکباری را در منطقه فرونشاندند و دستان استکبار را قطع کردند.
سردار احمدی مقدم با اشاره به اینکه دشمنان کینه و عداوت انقلاب را در سینه خود نگه داشته اند، افزود: برای دفاع از این انقلاب در مقابل دشمنان قسم خورده باید در هر میدانی آماده بود.


وی گفت: حضرت امام (ره) این انقلاب اسلامی و مردمی را با فرمان تشکیل بسیج بیمه کردند.
سردار احمدی مقدم افزود: امام (ره) هوشمندانه این نهاد با شکوه را ایجاد کردند و ظرفیتی برای دفاع از انقلاب و استمرار حضور مردم در دفاع از نظام پدید آوردند.


وی با بیان اینکه دفاع داوطلبانه یکی از کارهای بسیج است، گفت: بسیج در میدان های اجتماعی، فرهنگی و سازندگی دفاع در برابر جلوه های گوناگون شیطان را برعهده گرفت؛ شیطانی که روزی در قالب سپاهیان صدام و امروز از طریق رسانه های رنگارنگ برای سست کردن جوانان ما به میدان آمده است.
فرمانده ناجا افزود: الگوگیری از بسیج موجب نجات عراق، سوریه، فلسطین و لبنان شد و امروز در عراق تکفیری ها و نمایندگان جبهه استکبار در تلاش هستند چهره اسلام را تخریب کنند اما شکست آنها به دست بسیج مردمی آغاز شده است.


سردار احمدی مقدم گفت: همین الگوی بسیج امروز در عراق تکفیری ها را به عقب رانده است.
وی افزود: گرچه دشمن همه تلاشش این است که اراده مردم ما را با تحریم، تفرقه و سیاه نمایی بشکند اما ما توفیقی که در این مذاکرات به دست آوردیم این است که توانستیم نقاب نفاق را از چهره دشمنان برداریم.


سردار احمدی مقدم گفت: موضوع هسته ای بهانه ای بیش نیست و امروز کشورهای همسایه به ما افتخار می کنند زیرا ایران تکیه گاه آنها شده است.
وی افزود: شرط اساسی برای اینکه در این مسیر به درستی حرکت کنیم و اراده دشمنان را بشکنیم؛ تمسک به ولایت است.


فرمانده ناجا گفت: امروز تکفیری ها به بهانه قرآن و دفاع از اسلام بدترین فجایع را انجام می دهند و به جای اینکه مسلمانان امروز همه در مقابل دشمن بایستند مشغول پاکسازی جریان های فریب خورده خود در داخل هستند.
سردار احمدی مقدم افزود: امروز جمهوری اسلامی نمادی برای اقتدار اسلامی، مبارزه با ظلم و استکبار است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *